ילד בן 14 מבנימין יצא עם הצאן ונעלם - כוחות רבים הוקפצו לחיפושים

בנימין אחימאיר יצא עם העדר בשעת בוקר מוקדמת, ולאחר כמה שעות הצאן חזר בלעדיו. במערכת הביטחון הפעילו כוחות רבים ולא שוללים אירוע בטחוני. כתר הוטל על מספר ישובים פלסטינים באזור. מועצה אזורית בנימין: אין צורך במתנדבים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/24 18:04 ד בניסן התשפד | עודכן בתאריך 12/04/24 18:04

ילד בן 14 מבנימין יצא עם הצאן ונעלם - כוחות רבים הוקפצו לחיפושים
חפ"ק החיפושים, צילום: דוברות יכ"ל

בנימין אחימאיר, רועה צאן כבן 14 מבנימין יצא בשעות הבוקר עם העדר, שחזר הביתה בלעדיו. חיפושים נרחבים נערכים אחריו בשעות האחרונות. מצה"ל נמסר כי לוחמי צה"ל ומג"ב, גששים, יחידה 636, כוחות מיוחדים, בסיוע איסוף אווירי של מ"י וחיל האוויר מחפשים אחר הנעדר. מפקד פיקוד המרכז, מפקד אוגדת איו"ש ומפקד חטיבת בנימין נמצאים בשטח ומובילים את הכוחות בחיפושים אחר הנער. כחלק מהחיפושים הוטל כתר על ישובים פלסטינים באזור.

החיפושים אחרי הנער

החיפושים אחרי הנער צילום: דובר צה"ל

לא שוללים אירוע בטחוני

טרם ידוע מה עלה בגורל הנער, אך במערכת הביטחון מסבירים כי לא נשללה חטיפה או אירוע בטחוני אחר. זאת על אף שאין אינדיקציות בטחוניות לכך. גורם בטחוני מסר כי האירוע מטופל בחומרה: "עדיין כל האופציות בשלב זה פתוחות".

מהמועצה האזורית בנימין נמסר: "נמשכים החיפושים אחר נער, ליד היישוב מלאכי השלום בבנימין. הוא יצא לרעות צאן בשעות הבוקר ועדיין לא חזר. משפחתו עודכנה. חפ"ק משותף למועצה, לצבא, למשטרה וליחידת החילוץ פועל במקום בעזרת מתנדבים רבים. יחד עם כוחות הבטחון, אנשי אגף הבטחון ומחלקת קרקעות סורקים באמצעות רחפנים ואמצעים מיוחדים. הנהלת המועצה במקום". עם זאת, הודגש כי אין צורך במתנדבים נוספים.