מגיש ערוץ 14 מסביר - זאת הסיבה שאני לא שמאלני

שי גולדן, מהמגישים הבכירים בערוץ 14 יצא בפוסט בפייסבוק נגד השמאל הישראלי, והסביר מדוע הוא עצמו אינו רואה את עצמו כבר חלק מהשמאל שהפך לטעמו לאווילים חסרי כל בינה "אם ענת מטר היא אשת שמאל, אני בוודאות לא." 

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/24 16:05 ב בניסן התשפד

מגיש ערוץ 14 מסביר - זאת הסיבה שאני לא שמאלני
גולדן עם חולצת חוזרים לגוש קטיף, צילום: צילום מסך ערוץ 14

המגיש הבכיר בערוץ 14 מתח היום ביקורת על השמאל הישראלי, שבאה ברקע הספדה המקומם ד"ר ענת מטר, מרצה בכירה בחוג לפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב למחבל וליד דקה שרצח את החייל משה תמם ז"ל ומת לאחרונה ממחלת הסרטן כאשר כתבה בין היתר "היה שלום, חבר יקר ואהוב. היית ותהיה מקור השראה אינסופי. הלב אתכן, סנאא ומילאד. עם אסעד וכל המשפחה. ועם העם הפלסטיני כולו, שאיבד היום אחד מבניו המעולים ביותר".

גולדן: "כששואלים אותי אם אני חוזר לשמאל, אני משיב לאנשים: ענת מטר"

בפוסט שכתב בדף הפייסבוק שלו הסביר גולדן איך איך מפא"יניק כמוהו מצא את עצמו בימין, "כששואלים אותי אם אני חוזר לשמאל, אני משיב לאנשים: ענת מטר.וזהו."

שי גולדן מתפוצץ בשידור

שי גולדן מתפוצץ בשידור, צילום: ערוץ 14

"אם ענת מטר היא אשת שמאל, אני בוודאות לא"

גולדן הוסיף, "אנשים כמוה הם הסיבה שהשמאל הישראלי נדמה לכל כך הרבה אנשים מנותק לגמרי מספינת האם הישראלית. וזו גם התשובה לשאלה איך מפא"יניק כמוני מצא את עצמו בימין הישראלי. כי אם ענת מטר היא אשת שמאל, אני בוודאות לא."

מדובר באווילים חסרי כל בינה

גולדן מתח ביקורת על השמאל על שלא מוציא מתוכו את אושיות השמאל הקיצוניות ומסביר שזו הסיבה שהשמאל נשאר מיעוט במדינה, "עד שהשמאל לא יקיא מתוכו טיפוסים כמותה וכמו עינת וייצמן ועופר כסיף, הוא ימשיך להיות מיעוט במדינה הזאת. ואחרי השבעה באוקטובר על אחת כמה וכמה ועוד מאה כמה."

עופר כסיף, עינת וייצמן, וענת מטר היו נשחטים כמו כלבים

גולדן חידד "ענת מטר אינה לוקה בתסמונת שטוקהולם. היא ראשת העיר שטוקהולם. או עזה, מיותר לציין, כמובן, שאם עופר כסיף, עינת וייצמן וענת מטר היו בבארי בשבעה באוקטובר, מנופפים בדגלי חמאס ואש"ף וצועקים לנוח׳בות בערבית מילים של אהבה והזדהות, גם הם היו נשחטים כמו כלבים. בלי מצמוץ. למעשה, תוך חדוות הרג ואונס. מכל ההוכחות לכך שמדובר באווילים חסרי כל בינה, זו בוודאות הטובה ביותר."