מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

השמות נחשפים: הסנגורית הצבאית גייסה בחשאי שורת פרקליטי צמרת לקראת התחקירים

במסגרת ההיערכות המוקדמת לוועדת חקירה על מחדל ה-7 באוקטובר, הסנגורית הצבאית גייסה שורה של עורכי דין בכירים במהלך חשאי לקראת התחקיר המבצעי. בין הבכירים: עורך הדין עפר בר טל, ז'ק חן ודן אלדד

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 10/04/24 00:15 ב בניסן התשפד

השמות נחשפים: הסנגורית הצבאית גייסה בחשאי שורת פרקליטי צמרת לקראת התחקירים
הרמטכ"ל הרצי הלוי, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בכירים בצה"ל ממשיכים בהיערכות לקראת ועדת החקירה שתקום למחדלי השבעה באוקטובר, וכבר עתה הסנגוריה הצבאית גייסה פרקליטים בכירים שצפויים לייצג את הקצינים ובניהם גם אלופים בצה"ל. במסגרת ההיערכות, פגישות בין קצינים בכירים לעורכי דין נערכו בחשאי בשעות לילה מאוחרות במשרדי הסנגוריה הצבאית ובמשרדיהם הפרטיים של עורכי הדין, כך לפי הכתב אבישי גרינצייג.

עורך דינה של זולה זקן בתיקי אולמרט ועורך דינו של נתניהו לשעבר

בין הפרקליטים שגויסו למילואים על ידי הסנגוריה הצבאית הם עורך הדין עופר ברטל אשר ייצג בעברו את שולה זקן בפרשיית אולמרט ולאחרונה ייצג בכירים במרכז לפיתוח המקומות הקדושים בוועדת החקירה על אסון מירון. עורך דין נוסף שגויס הוא ז'אק חן שייצג בעבר את ראש הממשלה נתניהו בתיקי אלף ואלפיים והיום מייצג את שאול אלוביץ' בתיק 4000.

עורך דינו של גנץ בצוק איתן וממלא מקום פרקליט המדינה לשעבר

בנוסף גויס עורך הדין יוסי בנקל אשר ייצג את בני גנץ בתקופת כהונתו כרמטכ"ל בבדיקה שערך מבקר המדינה על כשלי צוק איתן ולצידו גויס גם עורך הדין דן אלדד שבעבר שימש כממלא מקום פרקליט המדינה וכיום מייצג את גל הירש בפרשת "דיפנסיב שילד". כמו כן גויס עורך הדין רועי בלכר אשר ייצג את אולמרט וכן את עד המדינה בתיקי נתניהו, ארי הרו.