"פייק ניוז מוחלט": במשטרה הפיצו צילום מסך - עם עקיצה ליאיר גולן

במשטרה התנערו מטענתו של יאיר גולן על כך שאיימו להשתמש בירי חי נגד מפגינים והגדירו אותה כפייק ניוז מוחלט. "לצערנו יש עדיין כאלו הממשיכים לראות באירועי אמש מחאה לגיטימית"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 03/04/24 16:43 כד באדר ב'

"פייק ניוז מוחלט": במשטרה הפיצו צילום מסך - עם עקיצה ליאיר גולן
יאיר גולן בהפגנה מול בית ראש הממשלה, צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

לאחר האשמות החמורות של חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן שטען בחשבון הטוויטר שלו כי המשטרה איימה להשתמש בירי חי נגד משתתפי המחאה, במשטרה טענו כי מדובר פייק ניוז וצירפו צילום מסך של דבריו כשעליהם נכתב בגדול: "פייק ניוז". בהודעת המשטרה שנשלחה לצד הפרסום נכתב: "ציוצים ופרסומים לגבי מחשבות או כוונות המיוחסות למשטרת ישראל לשימוש ב"ירי חי" בסיטואציה זו - הם פייק ניוז מוחלט ועל דעת המפרסם בלבד".

התמונה שהפיצה המשטרה

העקיצה של המשטרה

העקיצה של המשטרה צילום: דוברות המשטרה

במשטרה הוסיפו ותקפו את מששתפתי המחאה האתמול, ביניהם גם יאיר גולן. "לצערנו יש עדיין כאלו הממשיכים לראות באירועי אמש שהיו הלכה למעשה הפרות סדר והתפרעות אלימה שבוצעו בניגוד לחוק- 'מחאה לגיטימית', וממשיכים להשתלח בשוטרים שמבצעים תפקידם כחוק אל מול מפרי סדר ופורעי חוק. פיזור ההמון שהתפרע אמש היה מחייב שימוש בכוח ובאמצעים שבסמכות המשטרה לפיזור הפרות סדר- וכך בוצע בפועל. לצד חופש המחאה לכל אדם כחוק, נמשיך לפעול לשמירת הביטחון, החוק והסדר בכל זמן ובכל מקום, במקצועיות וללא משוא פנים".