"מה זו השפה הזו": איש התקשורת השווה בין המפגינים לנוחבות של חמאס

שדרן רדיו גלי ישראל, ארז תדמור, הגיב להפגנות האלימות בירושלים במילים קשות וכינה את המפגינים "נוח'בות קפלן", זאת לאחר התיעוד שהופץ בו נראים חלקם פורצים את גדרות המשטרה. רבים מהעוקבים כעסו על ההשוואה: "תמחק, תתנצל, תתבייש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 15:08 כד באדר ב'

"מה זו השפה הזו": איש התקשורת השווה בין המפגינים לנוחבות של חמאס
ההפגנה בירושלים, אתמול, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

ההפגנה אתמול בירושלים (ד') זכתה להתייחסות מצד גורמים רבים במערכת הפוליטית שגינו את האלימות בה נקטו חלק מהמפגינים שפרצו גדרות משטרה וניסו להתקרב למעון ראש הממשלה בעודם אוחזים לפידים. עם פרסום הסרטונים מההפגנה, היה זה איש התקשורת ארז תדמור שתקף את המפגינים בחריפות, מילה אחת בה כינה את אותם מפגינים זכתה לגינוי מצד המגיבים של תדמור.

"נוחבות קפלן שורפים את המדינה"

שדר רדיו גלי ישראל כתב בחשבון ה-X שלו: "נוח'בות קפלן שורפים את המדינה בעת מלחמה. מוגש לכם בחסות גלי בהרב מיארה ומדיניות חוקי המדינה לא חלים על כנופיות השמאל", כתב תדמור והוסיף: "האסון מתקרב בצעדי ענק".

ארז תדמור, "נוחבות קפלן"

ארז תדמור, "נוחבות קפלן" צילום: Flash90,FLASH 90

הגולשים זעמו על ההשוואה

כאמור, ההשוואה של המפגינים לנוחבות של חמאס לא התקבלה יפה בקרב רבים מהמגיבים שכתבו לו על כך בתגובות. "מה זו השפה הזו ארז. בחיאת" הייתה אחת התגובות, באחרת נכתב: "אתה מבין שקראת כרגע לישראלים שאתה לא מסכים איתם בשם של מי שביצע טבח, אנס ושרף 1400 אנשים?".

עוד נכתב לתדמור: "זה שיח מטונף. מסית וקיצוני שגדודי השפיות ואוגדות הנורמליות והביחד חייבים למחות נגדו. תמחק. תתנצל. תתבייש". מגיב אחר כתב בתגובה: "אין לך מושג מה זה נוח'בות ששורפות וכובשות מדינה".