עם סכין שלופה: כך נראה המחבל בפיגוע הלילה

משפחת המחבל מהפיגוע הלילה תקפה את המשטרה וטענה כי התריעה בפניה מראש על מסוכנותו ועל כך שהוא לוקה בנפשו. מהמשטרה הובהר כי השיחה התבצעה אחרי הפיגוע, ואף חשפו את תמונת המחבל כהוכחה לכך שחיסולו מוצדק

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/24 14:04 כד באדר ב'

עם סכין שלופה: כך נראה המחבל בפיגוע הלילה
המחבל בפיגוע, צילום: דוברות המשטרה

הלילה (ג') הגיח מחבל תושב טירה ודרס ארבעה שוטרים שעסקו בפעילות שוטפת סמוך לכוכב יאיר. הארבעה נפצעו בדרגות פציעה שונות ופונו לקבלת טיפול רפואי, כשאחד מהם במצב קשה. משם המשיך המחבל ברכבו לעבר מחסום אליהו הסמוך שם ניסה לדקור את אחד המאבטחים וחוסל. בתגובה טענה המשפחה כי הזהירו את המשטרה שהמחבל לוקה בנפשו, וכי הוא עלול לסכן את הציבור.

צילום: דוברות המשטרה

המשטרה: "טענות שקריות. המשפחה התקשרה אחרי הפיגוע"

בתגובה לטענת המשפחה, טענו במשטרה כי המשפחה משקרת וכי השיחה הגיעה רק לאחר הפיגוע, ולא לפניו: "על מנת להעמיד דברים על דיוקם ומניעת הטעיה של הציבור, נבהיר בשנית נוכח פרסומים שגויים, כי בניגוד לטענות שקריות מטעם משפחת המחבל הרי שהמשפחה התקשרה למשטרה אחרי הפיגוע ללא כל התראה אחרת".

על מנת להוכיח כי המחבל חוסל בצדק וכי הוא אכן היווה סכנה ממשית לחיי השוטרים במחסום, פירסמו במשטרה את תמונת המחבל כשהוא אוחז בסכין במטרה לפגוע בכוחות הביטחון. מהמשטרה נמסר: "חקירת האירוע נמשכת באופן מואץ בראשות חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז".