האזינו "התחלתי להקשיב גם לאנשים שמסבירים לי למה ביבי הוא גאון. יש בזה היגיון"

פעיל המחאה ישי גרין, שבחר שלא להצטרף להפגנות השמאל נגד נתניהו, מסביר: "אם נתניהו הוא כזה צורר ישראל וכזה נבל על, הליכודניקים היו באים איתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/24 21:36 כב באדר ב'

"התחלתי להקשיב גם לאנשים שמסבירים לי למה ביבי הוא גאון. יש בזה היגיון"
נתניהו. גאון?, צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ

על רקע המגעים הארוכים לעסקת חטופים שטרם התממשה, ועל רקע חוק הגיוס שמסעיר את הציבור הישראלי, עלו אמש (א') מפגינים רבים לירושלים. אחד מהמסרבים להפגין הוא פעיל המחאה המוכר, ישי גרין, שהיה מהפעילים המרכזיים בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית והסביר כי "כשהימין יצא להפגין נגד נתניהו, אצטרף אליו".

"לא אפגין כל עוד הליכודניקים בטוחים שביבי גאון"

בראיון היום (ב') ברדיו 103FM, סיפק גרין ציטוטים מפתיעים. "אני לא אפגין כל עוד הליכודניקים בטוחים שביבי גאון. אנשים שיוצאים להפגנה, הם רואים בנתניהו אבא רע, אבא נרקיסיסטי שאכפת לו רק מעצמו וכל דקה שהוא על הכיסא זה אסון למדינה שאם צריך לחכות עכשיו שנתיים וחצי, יכול להיות שלא תהיה מדינה, יכול להיות שיהיו 10,000 הרוגים, 100 אלף הרוגים. הם בטוחים שהם מצילים את המדינה".

"איפה אני נמצא? דעתי התאפסה אחרי הרצח ונהרגו אנשים שאני מכיר. אני אמרתי 'אני לא יודע כלום' והתחלתי להקשיב גם לאנשים שמסבירים לי למה ביבי הוא גאון. אתה יושב ושומע ויש בזה היגיון", אמר. "אם נתניהו הוא כזה צורר ישראל וכזה נבל על, הליכודניקים היו באים איתנו. נתניהו הוא לא ילד, הוא בן 74, הוא לא בדיוק בריא והלחץ שמפעילים עליו הוא מטורף והבחירות על פי חוק הן עוד שנתיים וחצי. אפשר לחכות שנתיים וחצי".