מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מוביל המחאה לשעבר מפתיע: "לא יוצא להפגין היום" - זו הסיבה

פעיל המחאה נגד הרפורמה המשפטית ישי גרין, שחזר בו מדבריו הקשים על ציבור המתנחלים, שיתף כי לא יצא להפגין היום: "דבריו של חגי לובר הטו את הכף לכדי איפוק"

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 31/03/24 19:02 כא באדר ב'

מוביל המחאה לשעבר מפתיע: "לא יוצא להפגין היום" - זו הסיבה
הפגנה לשחרור החטופים, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

על רקע המגעים הארוכים לעסקת חטופים שטרם התממשה, ועל רקע חוק הגיוס שמסעיר את הציבור הישראלי, עלו הערב (א') מפגינים רבים לירושלים. אחד מפעילי המחאה המוכר הוא ישי גרין, שהיה אחד מהפעילים המרכזיים בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית וחזר בו מההאשמות שהאשים את ציבור המתנחלים. בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו, שיתף בגילוי לב: "לא יוצא להפגין היום. דבריו של חגי לובר הטו את הכף לכדי איפוק. כשהימין יצא להפגין נגד נתניהו, אצטרף אליו".

חגי לובר בהלווית בנו יהונתן אלישע ז"ל

חגי לובר בהלווית בנו יהונתן אלישע ז"ל, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

פעיל המחאה שתומך באב השכול

בהמשך הפוסט, הוסיף גרין את המילים של לובר, ששכל את בנו יהונתן בקרב גבורה בעזה, ובגינן החליט שלא לצאת להפגין: "אף אחד לא ישרוף את המדינה שלי. נמאס לנו מהאיומים של קיצוניים. כן, גם אם לקיצוניים האלה יש קרובי משפחה בעזה. אתם לא תשרפו את המדינה. זה לא בא בחשבון. ואם צריך להיאבק בכם , אני אאבק".

חגי לובר: "אסור לכם לפרק את המדינה"

"הבן שלי נהרג בעזה", כתב לובר בפובט המקורי שפרסם, אותו פוסט ששכתב גרין. "הלך להגן ולשחרר את הילדים שלכם, ונהרג. עזב הכל, השאיר אחריו אישה בהריון וילד בן תשעה חודשים, ונהרג. הוא לא יחזור יותר. בשום הסכם. ולכן מותר לי להגיד לכם: אסור לכם לפרק את המדינה. אסור לכם להשתולל. אסור לכם לחסום כבישים. אסור לכם להתעמת עם שוטרים. אסור לכם לקרוא לסרבנות. אסור לכם לטלטל ניידות. אסור לכם לנסות לפרוץ לבית ראש הממשלה", הוסיף.