איה כורם עונה לחגי לובר: "יש בינינו וויכוח אבל אנחנו לא אויבים"

המוסיקאית איה כורם כתבה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט המיועד לחגי לובר, בעקבות דבריו: "אם הם רוצים לחסום כבישים שיעשו זאת על גופתי", וכותבת: "אנחנו לא מכירים ואתה יקר לי מאוד, קראתי את מה שכתבת וכאב לי מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/24 15:56 כא באדר ב'

איה כורם עונה לחגי לובר: "יש בינינו וויכוח אבל אנחנו לא אויבים"
הפגנה לשחרור החטופים, צילום: Erik Marmor,Flash90

בתגובה לדבריו של חגי לובר כי "אם הם רוצים לחסום כבישים שיעשו זאת על גופתי", המוסיקאית איה כורם הגיבה לו בפוסט בפייסבוק: "חגי לובר היקר, אנחנו לא מכירים ועדיין אתה יקר לי מאוד, קראתי את מה שכתבת בעקבות דבריה של שיר סיגל בהפגנה אתמול וכאב לי מאוד".

איה כורם: "המפגינים חזרו ממילואים יומיים לפני כן"

עוד המשיכה כורם וכתבה: "אתה טוען שאתה היית נוהג אחרת במקומנו, אבל חגי, אם לא היינו אוהבים את הארץ הזו עד זוב דם, היינו פשוט עוזבים אותה. עד כדי כך אנחנו מרגישים בה בלתי רצויים. בנט אמר פעם שמי שאוהב את הארץ לא שורף אותה, אבל המפגינים האלה ששורפים צמיגים חזרו ממילואים יומיים לפני כן".

תופיע ללא הגברה כדי לא לחלל שבת. איה כורם

תופיע ללא הגברה כדי לא לחלל שבת. איה כורם, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

"למרות כל מה שנאמר", הוסיפה, "זה היה ברור שהם יתייצבו למילואים, גם עכשיו וגם לפני שנה. לא כל מה שקדוש עבורך, קדוש גם עבורנו, אבל יש לא מעט שכן". "יש בינינו וויכוח, לפעמים הוא וויכוח מר, אבל אנחנו לא אויבים", חתמה המוסיקאית, "מעולם לא היינו ולעולם לא נהיה. שלך בהערכה ובשותפות גורל, איה כורם".