מחריד: תקף קשיש שהתהלך לתומו ברחוב - וגרם לחבלה קשה

כתב אישום הוגש נגד חשוד בן 36 שתקף אדם מבוגר ברחוב וגרם לפציעתו הקשה בראשו. כתב האישום הוגש נגד החשוד בגין עבירה של חבלה חמורה בחסר ישע, ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/24 15:10 יד באדר ב'

מחריד: תקף קשיש שהתהלך לתומו ברחוב - וגרם לחבלה קשה
תיעוד התקיפה, צילום: דוברות המשטרה, צילום מסך

המשטרה הודיע היום (א') על הגשת כתב אישום נגד חשוד בן 36 שתקף אדם מבוגר ברחוב וגרם לפציעתו הקשה בראשו. לפי כתב האישום זמן קצר לפני מקרה האלימות, רגז הקורבן על הנאשם מסיבה שאינה ידועה.

דחף את המבוגר בחוזקה וגרם לחבלה קשה

החשוד בתקיפה, בן 36 מירושלים, המשיך ברכבו אחרי הקורבן (69) עד שהבחין בו ברחוב הסמוך, עצר את נהיגתו, יצא מהרכב וניגש במהירות לעבר הקורבן המבוגר ודחף אותו בחוזקה לאחור באמצעות ידיו. בעקבות התקיפה הקורבן נפל על הכביש ונחבל קשות בראשו כאמור, ואילו הנאשם שב לרכבו ועזב את המקום.

בנו של הקורבן התלונן שלושה ימים לאחר התקיפה

שלושה ימים לאחר התקיפה, בנו של הקורבן התלונן בתחנת המשטרה ודיווח כי אביו (69, ירושלים), הותקף ברחוב, ימים ספורים קודם לתלונה, וכי הוא מאושפז בבית החולים עם חבלת ראש קשה, כשהוא מורדם ומונשם.

כתב אישום הוגש בגין חבלה חמורה בחסר ישע

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה שנדרשו בעניינו. בימים האחרונים התגבשה תשתית ראייתית כלפיו והבוקר, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירה של חבלה חמורה בחסר ישע, ובקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.