מופע האימים של אחמד טיבי: "אנטישמי עלוב נפש וקונספירטור סוג ג'"

חבר הכנסת סימן לייק לציוץ שקידם תיאוריה לפיה ישראל קשורה לפיגוע במוסקבה, ולאחר מכן הסתבך שוב כשהניח שאוקראינה אחראית לו. אחרי שדאעש לקחו עליו אחריות ניסה להתנצל: "כתבתי לפני שראיתי" | ברשת לעגו

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/24 20:16 יג באדר ב'

מופע האימים של אחמד טיבי: "אנטישמי עלוב נפש וקונספירטור סוג ג'"
אחמד טיבי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת אחמד טיבי ממפלגת חד"ש-תע"ל מסתבך: בעקבות הפיגוע הקשה ברוסיה, טיבי סימן לייק לציוץ שטען כי המודיעין הישראלי מפעיל את דאעש. לאחר מכן הסתבך וניסה להסביר את עצמו כשהוא מניח שאוקראינה אחראית לפיגוע.

בציוץ הקונספירטיבי לו עשה טיבי לייק נכתב כך: "איך זה עוזר למוסלמים או לפלסטינים לתקוף את טורקיה, איראן, אפגניסטן או ורוסיה? ידוע שדאעש הוא מבצע 'דגל כוזב' המנוהל על ידי המודיעין הישראלי לפגיעה במוסלמים". אחרי שהותקף, טיבי ביטל את הסימון לציוץ.

לאחר מכן ניסה להסביר והסתבך שנית כשהניח שאוקראינה היא האחראית לפיגוע. גם את הציוץ הזה הוא מחק וכתב כך: "כתבתי לפני שראיתי את ההודעה על אחריות דאעש (שעדיין מחייבת אימות כי לעתים הודעות על אחריות דאעש הן ביוזמת גוף אחר). הכוונה היא המוסר הכפול של ארה"ב. והמוסר הכפול לגבי הרג האזרחים בעזה. אפשר לחזור לכל פיגוע או הפצצה במלחמת רוסיה אוקראינה לגבי הסטנדרט הכפול של הממשל".

"הוא מחק, אבל את הכתם שמוכיח שהוא שונא ישראל צבוע הוא לא יוכל למחוק"

ברשת כאמור לא נשארו אדישים לפאדיחה של טיבי, ויוסף חדאד כתב: "אחמד טיבי סיימן לייק לתיאוריית קונספירציה שישראל עומדת מאחורי פיגוע הטרור ברוסיה וגם הוסיף ציוץ ביקורת על ארה"ב על התמיכה שלה אחרי ה-7 באוקטובר בישראל דרך השוואה לפיגוע הטרור ברוסיה. כמובן שברגע שדאעש לקחה אחריות הוא מחק אבל את הכתם שמוכיח שהוא שונא ישראל צבוע הוא לא יוכל למחוק! אגב אל תצפו לראות אותו עכשיו כותב נגד דאעש, כי אז אולי עוד מישהו בטעות יצפה ממנו לגנות את חמאס!".

השר עמיחי אליהו כתב: "הוא מסתובב במסדרונות הכנסת עם חליפה יפה. זורק עוד משפט מזויף על שלום ודו קיום. הכירו את ד"ר ח"כ אחמד טיבי, יועצו של הרוצח יאסר ערפאת, חביב התקשורת הישראלית, רופא, צ'ארמר, אנטישמי עלוב נפש וקונספירטור סוג ג'".