מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

החמרה ביחסים בין גנץ לנתניהו: מודר מקבלת ההחלטות במשא ומתן

ראש הממשלה הודיע ליו"ר המחנה הממלכתי כי ההנחיות למשלחת המו"מ ייקבעו מעתה רק על ידי נתניהו וגלנט | ישראל תקפה בדמשק - נגרם נזק | שר החוץ של ארה"ב יבקר בסעודיה ומצרים וידון במלחמה בעזה

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 19/03/24 07:53 ט באדר ב'

החמרה ביחסים בין גנץ לנתניהו: מודר מקבלת ההחלטות במשא ומתן
נתניהו וגנץ, יחסים מתוחים, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

המתיחות בין נתניהו לגנץ בשיאה: ראש הממשלה הודיע ליו"ר המחנה הממלכתי במהלך ישיבת הקבינט הלילית בתחילת השבוע כי ההנחיות למשלחת המו"מ בסוגיית החטופים ייקבעו מעתה רק על ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, כך חשף העיתונאי יואב לימור. בסביבתו של גנץ הביעו תרעומת על ההחלטה ותיארו את היחסים בין השניים " הגרועים ביותר מאז המלחמה".

תקיפה אווירית בדמשק: "נגרם נזק בלבד"

ישראל תקפה הלילה מספר מטרות צבאיות באזור דמשק, כך הודיע משרד ההגנה הסורי. לפי הדיווח ההגנה האווירית הסורית הצליחה ליירט חלק מהטילים אך חלקם הצליחו לפגוע במטרות. עם זאת, צבא סוריה מסר כי בתקיפות נגרם נזק בלבד ולא היו נפגעים בנפש.

שר החוץ של ארה"ב יבקר בסעודיה ומצרים וידון במלחמה בעזה

ברקע הלחץ שמפעיל הממשל האמריקני בניסיון להגיע לעסקת חטופים ולהימנע ממבצע ברפיח, שר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן ישוב היום (ג') לביקור אזורי נוסף. תחילה יגיע בלינקן לסעודה שם ידון במאמצים להשגת הפסקת אש ושחרור החטופים, בהמשך מזכיר המדינה האמריקני יטוס לקהיר וייפגש עם בכירים מצריים.