"תינוק הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור": המשטרה עצרה אם שכלאה את ילדיה בבית

בחקירה שהתנהלה בתחנת זכרון יעקב התגלה מקרה מזעזע של חשד להתעללות בחסרי ישע, בסופה שוטרי תחנת זכרון יעקב עצרו תושבת בנימינה בחשד שנהגה לכלוא את ילדיה בתוך כלוב בבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 15:52 ח באדר ב'

"תינוק הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור": המשטרה עצרה אם שכלאה את ילדיה בבית
הכלובים שנתפסו על ידי המשטרה , צילום: דוברות משטרה

הענישה את ילדיה וכלאה אותם בכלוב: שוטרי תחנת זכרון יעקב עצרו תושבת בנימינה בחשד שנהגה לכלוא את ילדיה בתוך כלוב בבית המקרה התגלה אחרי חקירה רגישה שהתנהלה בתחנת זכרון יעקב.

אמש (א') הגיעו שוטרי תחנת זכרון יעקב לבית בבנימינה במהלך פעילות אופרטיבית יזומה עקב קבלת מידע על התעללות בחסר ישע. בתוך כך, השוטרים איתרו בבית בו מתגוררת האם יחד עם בן זוגה ו-3 ילדיה מספר כלובים בהם על פי החשד כלאה האם את הילדים לעיתים קרובות כעונש על התנהגותם.

"מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום"

הכלוב בו כלאה האם את הילדים שלה

הכלוב בו כלאה האם את הילדים שלה צילום: דוברות משטרה

כאמור, האם נעצרה על ידי השוטרים בגין כליאת שווא, הזנחת ילד והתעללות בקטין חסר ישע. גורמי רווחה ממועצת בנימינה -גבעת עדה אשר הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית. האם בשנות ה 30 לחייה , תושבת בנימינה נעצרה במקום והובאה לחקירה בתומה נכלאה.

האם שוחררה והורחקה מעיר מגוריה וילדיה

היום בית המשפט השלום בחדרה שיחרר את האם החשודה בתנאים מגבילים בהרחקה מעיר מגוריה ומילידה. ממשטרת ישראל נמסר כי החקירה נמשכת.

מפקד תחנת זכרון יעקב, סנ"צ גלעד פרטוק התייחס למקרה המזעזע ואמר "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של מועצת בנימינה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".