"לחזק ולהגיע": שלושה חודשים מאז הפיגוע - תחנת הדלק ברנטיס תיסגר?

שלושה חודשים לאחר הפיגוע - תחנת הדלק בצומת רנטיס נמצאת בסכנת סגירה. התחנה, שבבעלות יהודית מלאה, נמצאת במשבר. "מאז פיגוע הדקירה יהודים נמנעים מלהגיע וערבים מעוניינים לרכוש את המקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 22:59 ז באדר ב'

"לחזק ולהגיע": שלושה חודשים מאז הפיגוע - תחנת הדלק ברנטיס תיסגר?
תחנת הדלק ברנתיס, צילום: דוברות

שלושה חודשים לאחר הפיגוע - תחנת הדלק בצומת רנטיס בסכנת סגירה. התחנה, אשר נמצאת בבעלות יהודית מלאה, נמצאת במשבר. "מאז פיגוע הדקירה יהודים נמנעים מלהגיע, וערבים מעוניינים לרכוש את המקום"

מאז הפיגוע שאירע בנובמבר האחרון בתחנת הדלק בו נפצע קל קצין צה"ל מדקירת מחבל, מספר היהודים שמגיעים לתדלק בתחנה ירד באופן משמעותי. התחנה נמצאת בבעלות יהודית על אם הדרך בין יישובי בנימין והשומרון לאזור פתח תקווה.

פיגוע דריסה, ארכיון

פיגוע דריסה, ארכיון, צילום: דוברות המשטרה

ראש מועצת בנימין: "נשוב לחזק את המקום"

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ נפגש לאחרונה עם בעלי התחנה במקום וחיזק את ידיהם. "המחבלים רוצים לנשל אותנו מהארץ וגם מהנקודה הזו. יש לנו הערכה גדולה על עמידתכם בהחזקת המקום. המלחמה עם האוייב לא נגמרת בשה הקרב. אנחנו חזקים מולו בלחימה ובעיקר ברוח ונשוב ונחזק את המקום הזה."

מני קלכהיים, קצין פיקוד העורף במילואים שנפצע באותו הפיגוע בתחנה ושעות לאחר פציעתו התעמת עם המחבל השפל שנתפס, נוהג לפקוד את המקום ככל האפשר ולחזק את בעלי התחנה. "אסור שהמקרה שלי יימנע מתושבים לעצור כאן ולפגוע ביהודי שרואה את טובת ההתיישבות והתושבים במרחב", אומר קלכהיים ופונה לציבור לפקוד את התחנה: "אנו יכולים להבטיח את המשך פעילותה של תחנת הדלק בצומת רנטיס ולשמור על הנקודה החשובה הזאת בידיים טובות"