השר לשעבר ששכל את בנו: אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות

יזהר שי, שכיהן כשר המדע, כותב כי הוא שלם עם החלטה מדינית שתשחרר את המחבל שהרג את בנו: "הייתי שמח לצפות בהוצאתו להורג של המחבל. אבל חייו של ישראלי אחד שווים לא פחות מאינספור תתי אדם, חלאות המין האנושי הללו. הביאו הביתה את האנשים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 22:15 ז באדר ב'

השר לשעבר ששכל את בנו: אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות
השר יזהר שי, בנו נפל בדרום, צילום: CC BY-SA 3.0, ויקיפדיה, Mark Neyman

בצל התכנסות קבינט המלחמה והקבינט המורחב הערב (א'), השר לשעבר יזהר שי ששכל את בנו ירון בקרבות ב-7.10, כתב על היחס שלו למחבל הארור שהרג את בנו. "אני כותב את הדברים האלה בידיים רועדות. אם מחבל הנוח'בה המתועב שהרג את הבן שלי יושב כרגע בכלא ישראלי הייתי שמח לצפות בהוצאתו להורג. כמו שמקובל בארצות הברית, שם מזמינים את בני המשפחה לצפות בהוצאה להורג של רוצחי יקיריהם. הייתי רוצה לצפות בו נושם את נשימותיו האחרונות, במידת האפשר ביסורי תופת נוראיים ובסבל גדול".

"אבל אם אפשר להחזיר הביתה חטופים ישראלים מעזה תמורת נשמתו העלובה של החלאה הזה וחבריו למדמנת הביוב האנושי שנקראת חמאס, אני קורא לראש הממשלה ולשרי הקבינט: שחררו את הרוצחים המתועבים והביאו את החטופים הביתה. חייו של ישראלי אחד שווים לא פחות מאינספור תתי אדם, חלאות המין האנושי הללו. ולכן, קחו את מי שלקח ממני את הבן שלי וגם את החיים שלי על הדרך, הביאו הביתה את האנשים שלנו. כי מגיע להם לחיות וחובתכם לממש את זכותם הזו. הידיים רועדות בכתיבת המילים האלו, אבל הלב שלם לחלוטין".