סרן דניאל פרץ מיד בנימין הוא חלל צה"ל חטוף

סרן דניאל פרץ מיד בנימין, בנו של הרב דורון פרץ, הוא חלל צה"ל חטוף בעזה וגופתו מוחזקת בידיי חמאס | על פי הודעת דובר צה"ל הוא נפל בקרב בשבעה באוקטובר, ולאחר בחינת הממצאים על ידי הרבצ"ר נקבע מותו והוא יובא לקבורה | הלווייתו תתקיים מחר בשלוש בהר הרצל

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/24 21:22 ז באדר ב'

סרן דניאל פרץ מיד בנימין הוא חלל צה"ל חטוף
סרן דניאל פרץ, צילום: דובר צה"ל

אבל כבד: אחרי ימים ארוכים בהם נלחמו למען השבת בנם, משפחת פרץ מיד בנימין התבשרה הערב (א') כי סרן דניאל פרץ, בן 22 ומפקד מחלקה בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7) הוא חלל צה"ל חטוף בעזה וגופתו מוחזקת בידיי חמאס. פרץ הוא בנו של דורון פרץ מארגון המזרחי העולמי ומחזיק תיק השירותים הרוחניים בהסתדרות הציונית העולמית. מסע הלוויה יצא מחר מבית המשפחה שביד בנימין ב-13:30, הלוויה עצמה תתקיים בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בשעה 15:00.

סרן דניאל פרץ ז"ל נפל בקרב ב-7.10 ונחטף לשטח רצועת עזה על ידי ארגון טרור. הרבצ"ר קבע את מותו לאחר בחינה של כלל הממצאים ועל בסיס מידע מהימן. הממצאים שאותרו מאפשרים על פי ההלכה להביא לקבורה את החלל.

הרב דורון פרץ

הרב דורון פרץ | צילום: דוברות המזרחי העולמית

"כולנו התפללנו וייחלנו לנס ומשתתפים בצער הבלתי נתפס על אובדנכם"

מהיישוב יד בנימין נמסר: "המומים וכאובים, התבשרנו כעת כי סרן דניאל פרץ, תושב יד בנימין, שהוגדר עד עתה כחטוף, הוכרז היום כחלל צה"ל שנפל במהלך הקרב ב-7/10. משפחת פרץ היקרה, קהילת נחל שורק כולה כואבת יחד עמכם את האסון הנורא. אנו כולנו התפללנו וייחלנו לנס ומשתתפים בצער הבלתי נתפס על אובדנכם מהבשורה המרה שהתקבלה באופן סמלי דווקא היום, ז' אדר- יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע. תהא נשמתו של דניאל צרורה בצרור החיים".

הרב דני מירוויס, מנכ"ל בפועל של המזרחי העולמית, ספד: "במהלך 163 הימים האחרונים התחננו נואשות לחדשות טובות יותר. לאורך כל אותה תקופה, משפחת פרץ העניקה לנו השראה וחיזקה אותנו כפי שביקשנו לחזק אותם. התפילות העולמיות לשלומו יהפכו כעת למשאלות נחמה. הידיעה הזו הגיעה למשפחה בז' באדר, היארצייט של משה רבנו שמקום קבורתו לא ידוע, והפכה כזו לתאריך הקשור לאבל לכל מי שמקום קבורתם אינו ידוע".