עובד ניקיון בסופר ביצע מעשה מגונה בקטינה ולא ידע שהוא מצולם

עובד ניקיון זר נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה במקום עבודתו לשעבר כמנקה בסופרמרקט בדרום ירושלים. הבוקר הוא הובא בפני בית משפט שהאריך את מעצרו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/24 14:06 ג באדר ב'

עובד ניקיון בסופר ביצע מעשה מגונה בקטינה ולא ידע שהוא מצולם
תיעוד ממצלמת האבטחה במקום, צילום: דוברות המשטרה

בשבועות האחרונים התקבלה תלונה מקוונת במחוז ירושלים על מקרה שאירע מספר ימים קודם לכך ובמהלכו, על פי החשד, ביצע עבד ניקיון זר שהועסק עד לקרות המקרה ברשת מזון בדרום העיר ירושלים, מעשה מגונה כלפי נערה קטינה בעת שערכה קניות במקום. מיד עם קבלת התלונה במשטרה, החלו חוקרי תחנת מוריה בפעולות חקירה ופעילות לאיתור החשוד (45, עובד זר מסרי-לנקה) הנמצא במדינת ישראל בכפוף לאשרת שהייה.

תיעוד ההטרדה המינית במצלמות האבטחה

https://youtu.be/TaiPPBltTYs

על פי ממצאי החקירה הראשונית במשטרה, הקורבן ערכה קניות בבית העסק, שבמהלכן ניסה החשוד לשוחח עמה אולם סירבה לכך. בשלב מסויים, בעודה משוחחת בטלפון הנייד, התקרב החשוד אל הקטינה מאחור עם כלי הניקיון בידו, ובעת שחלף על פניה, הושיט ידו ונגע בישבנה במכוון. מיד לאחר המעשה, המשיך בהליכתו כאילו לא ארע דבר, ואילו הקורבן נותרה המומה במקום נוכח המעשה המגונה.

החשוד הובא בפני בית משפט השלום בירושלים

לאחר המקרה, עדכנה הקורבן ואמה את מנהל העסק אודות המקרה, וככל הנראה בעקבות כך הופסקה עבודתו של אותו עובד זר, שחשוד כאמור במעשה. בפעילות לאיתורו של החשוד, הצליחו שוטרי תחנת מוריה במרחב ציון אמש להתחקות אחר החשוד כשהוא כבר עובד בבית עסק אחר בעיר ירושלים, והוא נעצר לחקירה שבסיומה נכלא. הבוקר (ד') הובא החשוד בפני בית משפט השלום בירושלים שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות בעניינו. במקביל לחקירה הפלילית, במשטרה החל בעניינו הליך ביטול אשרת השהייה על ידי רשות ההגירה והאוכלוסין.