מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בן גביר הגיע בליווי עורכי דין לתמוך בלוחם שזומן לחקירה: "שערורייה"

אמש ירה לוחם מג"ב בנער בן 13 שירה זיקוקים אל עבר כוח שנשלח לתגבור בשועפט. השר לבטחון לאומי הגיע הבוקר למח"ש על מנת להביע מחאה על חקירת הלוחם: "בא לוחם ועושה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/24 11:44 ג באדר ב'

בן גביר הגיע בליווי עורכי דין לתמוך בלוחם שזומן לחקירה: "שערורייה"
צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

המתיחות לקראת הרמאדן הולכת וגוברת,, במסגרת סיורי התגבור בשטח אמש (ג') ירה לוחם מג"ב בנער בן 13 בשועפט שלפי העדויות סיכן את הכוחות. החשוד מת מפצעיו והחייל היורה זומן לחקירה במח"ש. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע בליווי עורכי דין לתחנה הבוקר על מנת לתמוך בלוחם.

"בתיק של אהוביה סנדק במשך שבועות ארוכים הם בכלל לא הזמינו אף אחד"

בן גביר אמר כי: "זה מזעזע שהמחלקה לחקירת שוטרים בכלל העזה להזמין את הלוחם כאן לחקירה, זה בושה וחרפה. אני זוכר בתיק של אהוביה סנדק במשך שבועות ארוכים הם בכלל לא הזמינו אף אחד וכאן את הלוחם הגיבור הזה, עשה את מה שאנחנו מצפים ממנו. בא מחבל מרים זיקוקים ורוצה לפגוע בחיילים שלנו, בלוחמים שלנו, ויורה את הזיקוק. בא לוחם ועושה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממנו, זה פשוט שערורייה הכי גדולה שמזמינים אותו לכאן ומביאים אותו לחקירה".

"אנחנו לא נפקיר את הלוחמים האלה, אנחנו ניתן להם גב, אני לא אתן שיפגעו"

בן גביר המשיך לתקוף את המחלקה לחקירה שוטרים: "אני רוצה להגיד שמח"ש הורסת את ההרתעה של מדינת ישראל, שמח"ש פוגעת בלוחמים שלנו, אני הייתי בטוח שאחרי ה-7 לעשירי ילמדו ויבינו, אבל במח"ש לא מבינים. אני רוצה להגיד בתור השר לביטחון לאומי, בתור מי שממונה על הלוחמים האלה ואני אומר את הדברים ויודע שכל משטרת ישראל מסכימה איתי, אנחנו לא נפקיר את הלוחמים האלה, אנחנו ניתן להם גב, אני לא אתן שיפגעו".