הותר לפרסום: סמל איתי חן נפל בקרב בשבעה באוקטובר

סוף כואב: סמל איתי חן, בן 19 מנתניה, אשר נלחם במהלך ההגנה על בסיס נחל עוז, נרצח ונחטף בבוקר שמחת תורה. בכך, מספר החטופים המתים המוחזקים בידי חמאס עומד על 34 בני אדם

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/24 14:09 ב באדר ב'

הותר לפרסום: סמל איתי חן נפל בקרב בשבעה באוקטובר
סמל איתי חן ז"ל , צילום: דובר צה"ל

בשורות עצובות: דובר צה"ל התיר היום (ג') לפרסום כי סמל איתי חן, לוחם בגדוד 75 מחטיבה 7, אשר נחטף בבוקר השבעה באוקטובר, הוא חלל צה"ל אשר נפל במהלך הקרב בשבת השחורה, וגופתו מוחזקת בידי ארגון טרור. חן, תושב נתניה, היה בן 19 בנופלו, והשתתף בקרב ההגנה על בסיס נחל עוז.

בבוקר שמחת תורה, מיד עם תחילת מתקפת הפתע על ישראל, הוא הודיע למשפחתו על מתקפת הטילים לאזור בו שהה והחל בקרב ההגנה על האזור. במשך ימים הוגדר כמנותק קשר, עד שבני משפחתו קיבלו את ההודעה על חטיפתו. היום כאמור התברר כי חמאס חטף את גופתו משטח הבסיס לאחר שנרצח. בכך למעשה, מספר החטופים המתים המוחזקים בידי חמאס עומד על 34 בני אדם.

חגית חן, אימו של החייל החטוף איתי חן במהלך עצרת לשחרור החטופים

חגית חן, אימו של החייל החטוף איתי חן במהלך עצרת לשחרור החטופים צילום: מטה משפחות החטופים

ממטה משפחות החטופים נמסר: איתי ז"ל תמיד היה מוקף חברים, אדם אהוב שסוחף אחריו אנשים.
היה מאוד מחובר לגוצ׳י הכלב של המשפחה. איתי אהב את הארץ, לצאת לטייל והיה מדריך בכיר במש"צים, מלח הארץ! שיחק כדורסל בנתניה ואהב את הספורט מאוד, אהב אוכל טוב ולשמוע מוזיקה. איתי היה בזוגיות למעלה משנה עם נטע, לה קרא אהבת חייו. הוא ילד אמצעי בין 3 אחים".

חללי צה"ל שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס

לאחרונה נודע כי סמל עוז דניאל ז"ל, מכפר סבא, גם הוא לוחם שריון מחטיבה 7, נפל בקרב בבוקר השבעה באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי ארגון הטרור הרצחני ברצועה, הלוויתו נערכה בחודש פברואר בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. יחד איתו נרצח סמ"ר שי לוינסון ז"ל, גם הוא לוחם שריון שהשתתף בקרבות ההגנה על העוטף וגופתו מוחזקת בידי חמאס.