3 ספרים קיטשיים שסחפו אותי מהעמוד הראשון

כל אחד מהם יכול היה להפוך לסרט דביק בנטפליקס, אבל העובדה שהם כתובים משאירה לכם הרבה מקום לדמיון | המלצות לשלושה ספרים קיטשיים למי שזקוק לבריחה מהמציאות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 12/03/24 12:08 ב באדר ב'

3 ספרים קיטשיים שסחפו אותי מהעמוד הראשון
3 ספרים קיטשיים שכדאי לקרוא, צילום: Jacob Lund,Shutterstock

החורף אוטוטו עומד להסתיים, וזה אומר שאין עוד הרבה ימים של קריאה מתחת לשמיכת הפוך. תנצלו את התקופה הקרובה לעוד קצת התכרבלות במיטה עם ספר קיטשי על סיפור אהבה סוחף - מהסוג שאף פעם לא קיים במציאות - ותוכלו להפליג עם הדמיון כמה רחוק שתרצו. הנה 3 ספרים שאתם יכולים להתחיל לקרוא כבר עכשיו.

מעבר למילים

מיה שרידן

מיה שרידן יודעת לסחוף. כבר בפתיח של הספר, כשהדמויות הראשיות הן עדיין שני ילדים תמימים, אפשר להתחבר לג'סיקה עם העולם הדמיוני הרחב וקאלן עם סיפור החיים המטלטל. כמו בכל עלילה קיטשית וטובה, החיים מפגישים ביניהם שוב. עכשיו קאלן הוא כבר כוכב גדול וג'סיקה הפסיקה לדמיין, אך גם השנים שעברו לא מפריעות לאהבה ביניהם לפרוח מחדש. בדרך צצות אין-ספור בעיות ודרמות, וכנראה שלא תצליחו לקרוא עד שתקבלו את הסוף שכל כך חיכיתם לו. בלי ספוילרים כמובן.

הספר "מעבר למילים"

הספר "מעבר למילים", צילום: עברית

תקציר על גב הספר: מהרגע בו הכירה ג'סיקה קרסוול, בת האחת־עשרה, את קאלן הייז, היא ידעה שהוא נסיך שבור. הנסיך שלה. הם מצאו מפלט זה בזה, יצרו יחד מקום קסום ובטוח, הרחק מהמציאות הקשה. עד ליום בו קאלן נישק אותה - הנשיקה הראשונה של ג'סיקה, הנשיקה האמיתית והחלומית - ונעלם מחייה מבלי לומר מילה.

שנים לאחר מכן, כולם יודעים מי הוא קאלן הייז. מלחין מפורסם ונערץ שנודע גם כ-'ילד רע'. אך איש לא יודע שהמוסיקה של קאלן נעולה עמוק בפנים, לכודה מאחורי השדים הפנימיים שלו. רק כשהוא פורש ועובר לצרפת, לשתות את דרכו בתוך החשכה, קאלן נתקל באדם היחיד שמצליח להשיב לו את המוסיקה. ג'סיקה. ג'סי שלו. טעמה נותר רענן, מתוק ותמים... והיא עדיין מציתה את הדם בעורקיו.

דבר לא נותר מהמקום הקסום והבטוח שלהם. יותר מדי טעויות נעשו. יותר מדי סודות נשמרו. יותר מדי שקרים נאמרו. כל מה שנותר להם היא הכמיהה, הצורך, והתחושה הזו שדומה באופן מסוכן לאהבה.

חוקי המשחק

שרה אדמס

קשה לקרוא ספר כשכבר בעמוד העשירי, פחות או יותר, מבינים איך הוא הולך להסתיים ומה תהיה העלילה. ברי מאוהבת בנייתן בסתר בזמן שנייתן מאוהב בה, כל אחד מנסה להסתיר את זה מהשני עד לערב אחד שמשנה את הכל. מה שמציל את הספר זאת הכתיבה של שרה אדמס, הקלילות ובעיקר ההנאה מסיפור אהבה מתוק ומסובך שמוצא את פתרונו. כל פרק בספר יכול היה להיות סצנה מסרט של נטפליקס.

הספר "חוקי המשחק"

הספר "חוקי המשחק" צילום: עברית

תקציר על גב הספר: ברי קמדן תקועה כבר שנים: היא מאוהבת בחבר הכי טוב שלה נייתן דונלסון, כוכב פוטבול עולה והבחור הלוהט ביותר עלי אדמות. הבעיה היא שאסור לה להודות בזה, כי ברור שנייתן רואה בה רק חברה טובה, והדבר האחרון שהיא רוצה זה לחרב את החברוּת ביניהם. אבל, לעזאזל, שרירי הבטן האלה...

בכל מקרה, יש לה דברים אחרים לדאוג לגביהם. סטודיו הריקוד שלה נמצא בסכנת סגירה, כי שכר הדירה עלה שוב. בעיה. ערב אחד - אחרי טקילה אחת יותר מדי - ברי המתוסכלת מוצאת את עצמה שופכת את לבה במקום הלא נכון. הבעיה? למחרת סרטון ויראלי שבו היא מתוודה על אהבתה הנצחית לנייתן מפיל את הרשת.

אחרי שכל העולם מתאהב בברי המאוהבת בנייתן, חברת פרסום גדולה מציעה להם קמפיין זוגי משתלם במיוחד. הבעיה? זה מחייב אותם להתנהל בציבור כזוג עד סופו: שלושה. שבועות. שלמים. עתידו של הסטודיו אמנם תלוי בזה, אבל איך היא אמורה לצלוח שלושה שבועות של פייק דייטינג עם נייתן בלי שהקשר ביניהם ייהרס? והאם ייתכן, או שאולי היא רק מדמיינת, שהוא בעצם מאוד נהנה מזה?

ג'ורג'י מאז ומתמיד

קייט קלייבורן

בניגוד ל"חוקי המשחק", בספר הזה תצטרכו להתאפק קצת יותר עד שתתחיל העלילה. ג'ורג'י עוזבת את העבודה וחוזרת לעיר הולדתה, אבודה ונסערת היא מנסה להתחיל מחדש. רק כשהיא פוגשת את השותף המפתיע למגורים מתחיל להירקם סיפור מפתיע, והכתיבה הסוחפת של קייט קלייבורן מכניסה אותנו פנימה לחייה של העוזרת האישית הצעירה, שרק צריכה להרשות לעצמה לשחרר.

הספר "ג

הספר "ג'ורג'י מאז ומתמיד" צילום: עברית

תקציר על גב הספר: לאורך כל הקריירה שלה העוזרת האישית המנוסה ג'ורג'י מולקהי הציבה את צרכיהם של אחרים לפני אלו שלה. כששינויים בלתי צפויים בחייה גורמים לה לעזוב את משרתה הלחוצה בלוס אנג'לס ולשוב לעיירת הולדתה, נאלצת ג'ורג'י להתעמת עם אמת לא נעימה: השאיפות והרצונות שלה עצמה תמיד היו בגדר דף ריק בשבילה.

אך אז נתקלת ג'ורג'י ביומן החברוּת הנשכח שכתבה בנעוריה, מלא בחלומות ובאפשרויות שדמיינה בעבר. הרעיונות הפשוטים הקלים לביצוע שביומן הם גלגל הצלה אמיתי בשביל ג'ורג'י, מעין ספר הדרכה להתחלה בדרך חדשה. תוכניותיה של ג'ורג'י נתקלות במכשול כשהיא נאלצת להתמודד עם שותף לא צפוי למגורים - ליווי פאנינג, הנער הפרוע של העיירה שהפך המתבודד שלה. אבל בגבר השקט והזועף למראה יש יותר מהשם שיצא לו, והוא מציע לעזור לג'ורג'י במשימה שהציבה לעצמה.

בזמן שהשניים מתקדמים ברשימת המשאלות שלה, ג'ורג'י מתחילה להבין שמה שהיא באמת רוצה אולי לא נמצא בין דפי המחברת, אלא דווקא לצידה - אם רק יצליחו שניהם למצוא דרך לשחרר את העבר שחוסם אותם מלהגשים את ההווה.