מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ארדואן: ישראל היא הנאצים של זמננו, נתניהו הרוויח את מקומו לצד היטלר

נשיא טורקיה ארדואן נאם באיסטנבול ואמר: "נתניהו הרוויח את מקומו לצד היטלר, מוסוליני וסטלין". ראש הממשלה נתניהו הגיב לו ואמר: "ישראל שמקפידה על חוקי המלחמה לא תקבל הטפות מוסר מארדואן, שתומך ברוצחים ואנסים של ארגון הטרור חמאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/24 19:19 כט באדר א'

ארדואן: ישראל היא הנאצים של זמננו, נתניהו הרוויח את מקומו לצד היטלר
נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, צילום: shutterstock

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, נשא היום (שבת) נאום אנטישמי באיסטנבול, כאשר במהלכו השווה את ראש הממשלה בנימין נתניהו לרודנים שונאי ישראל הגדולים בהיסטוריה. "נתניהו הרוויח את מקומו לצד היטלר, מוסוליני וסטלין", אמר. ראש הממשלה נתניהו הגיב לו ואמר: "ישראל שמקפידה על חוקי המלחמה לא תקבל הטפות מוסר מארדואן, שתומך ברוצחים ואנסים של ארגון הטרור חמאס, מכחיש את שואת הארמנים, טבח בכורדים בתוך מדינתו שלו ומעלים מתנגדי משטר ועיתונאים".

צילום: Miriam Alster,Flash90

ארדואן: ישראל היא הנאצים של זמננו

עוד אמר ארדואן, כי ישראל משמשת כ"נאצים של זמננו, תוך ביצוע פשעים הומניטריים בעזה". בהמשך, התייחס לחמאס ואמר: "אף אחד לא יכול לגרום לנו להגדיר את חמאס כארגון טרור. טורקיה היא מדינה שמדברת בגלוי עם מנהיגי חמאס ומגבה אותם בתוקף".

ארדואן: "נשלח את נתניהו לאללה"

"נשלח את נתניהו לאללה שיטפל בו, שיאמלל אותו", אמר ארדואן בעצרת מפלגתו בעיר קייסרי במרכז טורקיה. העצרת נערכה לכבוד נברוז – השנה החדשה, שמצוינת על ידי טורקים המתגוררים במרכז המדינה, וכן על ידי הפרסים והכורדים. העצרת נערכה כדי לקדם את מועמדי ארדואן בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בסוף החודש.