מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דובר מטה משפחות החטופים מסיים את תפקידו

אחרי רונן צור, גם חיים רובינשטיין מודיע על עזיבת התפקיד הנוכחי שלו כדובר מטה משפחות החטופים אחרי חמישה חודשים של עבודה אינטנסיבית: "צריך לקבל החלטות קשות למען המשפחה הפרטית שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/24 20:34 כג באדר א'

דובר מטה משפחות החטופים מסיים את תפקידו
מטה המשפחות, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

מטה משפחות החטופים, שנועד לאגד את המשפחות ולגרום לכך שהנושא לא ירד מסדר היום הוקם על ידי איש התקשורת רונן צור יום אחרי השבעה באוקטובר. מההתחלה שימש חיים רובינשטיין כדובר המטה, תפקיד ממנו הוא נפרד היום.

"היו שהגדירו את המטה כתחליף אפקטיבי למשרדי הממשלה"

רובינשטיין כתב למשפחות: "לפני כמעט חמישה חודשים, בבוקר השמונה באוקטובר, הייתה לי הזכות לייסד את מטה משפחות החטופים יחד עם רונן צור ודודי זלמנוביץ׳.היום אני מסתכל לאחור בסיפוק רב - איך בזכות המטה, המשפחות קיבלו מעטפת מלאה לכל אתגר שעמד בפניהם בתקופה הקשה בחייהן. היו שהגדירו את המטה כתחליף אפקטיבי למשרדי הממשלה שהיו מוכי הלם בחודשיים הראשונים ולא ממש תפקדו".

לא עוזב את המטה: עובר לתפקיד אחר

עוד כתב רובינשטיין: "אחרי כמעט חמישה חודשים שבהם חיי האישיים הוקפאו לחלוטין לטובת שליחות שהיא 24/7 עם מעט מאוד שעות שינה, עידכנתי את נציגי המשפחות על בקשתי לסיים את תפקידי כדובר המטה. אלו היו חמישה חודשים מלאים בסיפוק רב, אישי ומקצועי, אבל לפעמים צריך לקבל החלטות קשות למען המשפחה הפרטית שלי". נציין כי רובינשטיין לא עוזב לגמרי את המטה, אלא ישמש חלק מצוות האסטרטגיה של המטה.