תיעוד מצלמות האבטחה מזעזע: בן 64 ביצע עבירות מין בילדים קטנים במלון מפונים

תושב קריית שמונה ששהה במלון מפונים, ניצל זאת על מנת לפגוע מינית בילדים קטנים. על פי החשד, בעת שהתקיימו במלון פעילויות לקטינים, הגיע לאזורי הפעילות ופיתה את הילדים. לאחר חקירה משטרתית, יוגש נגדו כתב אישום חמור

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/24 08:46 כג באדר א'

מזעזע: בן 64 ביצע עבירות מין בילדים קטנים במלון מפונים
החשוד כפי שנקלט במצלמות האבטחה, צילום: דוברות המשטרה

במהלך החודש האחרון ניהלו שוטרי תחנת גלילות חקירה נגד חשוד בן 64 מקריית שמונה בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים תוך שניצל את שהותו כמפונה ואת קרבתו לקטינים ובני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה.

שוטרי תחנת גלילות פתחו בחקירה לפני כשלושה שבועות, מיד לאחר דיווח של אם של קטינה בת 4 למוקד המשטרה על חשד לביצוע עבירות מין. לאחר פעולות חקירה ראשוניות עצרו השוטרים את החשוד לחקירה.

פגיעה ממשוכת בקטין בן 6

כבר בשלבים מוקדמים של החקירה איתרו השוטרים חשדות לפגיעה מינית במספר קטינים נוספים. עפ"י החשד, ניצל החשוד את שהותו כמפונה במלון, ובעת שהתקיימו במלון פעילויות לקטינים בני משפחות מפונים ששהו עימו במלון בהרצליה, הגיע לאזורי הפעילות ופיתה ילדים רכים בני 3-7 להגיע עמו לחדרו, שם ביצע בהם מעשים מגונים.

החשוד כפי שנקלט במצלמות האבטחה

החשוד כפי שנקלט במצלמות האבטחה, צילום: דוברות המשטרה

עם התקדמות החקירה חשפו השוטרים חשד למסכת התעללות מינית חמורה וממושכת שביצע החשוד בקטין נוסף, במשך מספר שנים מאז שהיה בן 6 ועד שמלאו לו 15. על פי החשד, נהג החשוד לבצע בקטין מעשי סדום בעת שהקטין ואביו התארחו בביתו של החשוד.

כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב לצורכי החקירה שביצעו החוקרים בשיתוף פעולה עם גורמי הרווחה ושימוש באמצעי חקירה מגוונים, לרבות, תשאולים, איסוף ראיות מצולמות וסרטונים, הפעלת חוקרי ילדים וחוקר מיוחד. בסוף השבוע שעבר הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד והיום (א') צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות של מעשי סדום ומעשים מגונים.