פחות מ-50 שקלים: 3 תחפושות מושלמות מ SHEIN

אספנו עבורכם 3 תחפושות מתוקות במיוחד מאתר הקניות SHEIN, שאיך לא - מתאימות לרוח התקופה. ככה תחסכו כסף וגם תצאו אם תחפושת מושלמת לפורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/02/24 14:37 כ באדר א'

פחות מ-50 שקלים: 3 תחפושות מושלמות מ SHEIN
תחפושת, צילום: shutterstock

חג פורים מתקרב ואיתו ההתלבטות איזו תחפושת לקנות לילדים. למרות שהשנה הרווחנו שני חודשי אדר - אל תהיו שאננים. כמידי שנה חנויות התחפושות מתרוקנות במהירות, וגם התחפושות עצמן לא זולות בכלל. אחד הפתרונות המוצלחים ביותר - הוא לקנות תחפושות אונליין. אספנו בשבילכם רעיונות לשלוש תחפושות מקסימות מאתר הקניות SHEIN, שיעשו לכם חג פורים שמח - וזול יותר.

שוטר

החודשים האחרונים הוכיחו לכולנו איזו עבודת קוש עושים השוטרים במדינת ישראל. אם גם הילד שלכם רוצה להתחפש לשוטר, בפחות מארבעים שקלים תוכלו לקנות לו תחפושת מקסימה. כדי להשלים את המראה אפשר למצוא מכנסיים כחולות, ולמשקיעים - אפשר להכין מראש בבית דוחות חיוביים לחלק לחברים ומשפחה.

תחפושת שוטר

תחפושת שוטר צילום: צילום מסך

רופא

כמו בקורונה, גם בזמן המלחמה הרופאים עושים עבודת קודש, ומצילים מידי יום ביומו את חייהם של חיילים ואזרחים. התחפושת הזאת די בסיסית, אבל אפשר לשדרג אותה בקלות. ניתן לבקש מהמרפאה הקרובה אביזרים חד פעמיים כדוגמת מקלות לבדיקת גרון, ולהוסיף כמובן מסיכות שנשארו עוד מימי הקורונה. וכל זה - בפחות מ-40 שקלים.

תחפושת רופא

תחפושת רופא צילום: צילום מסך

מלכת האפייה

תחפושת שיכולה להפוך גם לפעילות משפחתית משותפת: התחפושת כוללת סינר וערכת אפיה. זו תחפושת מקסימה שעושה כבוד לכל מי שהשקיע והשקיעה בפינוקים לחיילים ולמפונים בחודשים האחרונים. אפשר לאפות במיוחד עוגיות או עוגות, ולחלק בפורים לחיילים.

תחפושת מלכת האפייה

תחפושת מלכת האפייה צילום: צילום מסך