אחרי מתקפת ההומופוביה: מפלגת נעם נגד יאיר שרקי

מפלגת נעם משיבה לאזהרתו של העיתונאי הפופולרי מפני המפלגה לאחר שחווה תקיפה על רקע הומופובי: "אם יאיר שרקי מעליל עלינו סימן שאנחנו בדרך הנכונה"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 27/02/24 17:21 יח באדר א'

אחרי מתקפת ההומופוביה: מפלגת נעם נגד יאיר שרקי
מפלגת נעם משיבה ליאיר שרקי אחרי שהותקף, אבי מעוז, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90, Arie Leib Abrams/Flash90

במפלגת נעם משיבים הערב (ג') לעיתונאי הסרוג, יאיר שרקי, לאחר שהותקף על רקע הומופובי במרכז העיר ירושלים והזהיר מפני הפרת האיזון בעיר בשל ניצחון שעלול להגיע לאגף החרדי-חרד"לי בעיר. בציוץ שהעלו לטוויטר כתבו במפלגה: "אם בן כספית מכפיש אותנו, אם רועי שרון מלגלג עלינו, אם יאיר שרקי מעליל עלינו - סימן שאנחנו בדרך הנכונה".

התגובה של מפלגת נעם

התגובה של מפלגת נעם צילום: ללא

שרקי הותקף על רקע הומופובי בדרך לקלפי: "טקסטים מכוערים מאוד"

כזכור, מוקדם יותר היום שיתף העיתונאי הפופולרי על אירוע מביש שחווה בדרכו לקלפי. "קרה לי משהו שלא קורה לי הרבה, אבל קורה לפעמים" פתח שרקי. "אדם מבוגר התחיל ללכת אחרי ולהשמיע טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם אפילו כאן. מכוערים מאוד. וזה בלב מחנה יהודה, במקום שבו אני גר בשנים האחרונות" הוסיף.

האזהרה של יאיר שרקי מפני ניצחון של החרד"לים

שרקי הכריז בהמשך דבריו כי "יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה. אבל יש". איש התקשורת קרא לתושבי העיר הליברלים ללכת ולהצביע בניסיון למנוע "רוב חרדי-חרד"לי" כלשונו במועצת העיר, והזהיר כי הישג שכזה יכביד על משה ליאון להמשיך במדיניות המאוזנת שלו בעיר.