מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

סער מתהפך: כבר לא פוסל ישיבה עם נתניהו

השר גדעון סער מפיק לקחים מהמלחמה וקורא להפסקת החרמות הפוליטיות והממשלות הצרות: "אחרי שהציבור ילך להצביע בבחירות הבאות ויכריע כפי שיכריע - צריך לכבד את ההכרעה ולהקים ממשלה על בסיס ההכרעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/24 14:31 יז באדר א'

סער מתהפך: כבר לא פוסל ישיבה עם נתניהו
סער, צילום: Olivier Fitoussi,Flash90

משנה כיוון: יו"ר תקווה חדשה, השר גדעון סער, אמר היום (ב') בראיון לערוץ הכנסת כי יש להפסיק עם הנוהג של הקמת ממשלות צרות. "לא צריך ללכת היום לקונספט של ממשלות צרות" אמר במהלך הראיון. סער הוסיף כי יש להספיק עם החרמות הפוליטיים כולל על בנימין נתניהו, והסביר: "אני לא שיניתי את דעתי לגבי נתניהו אבל אני חושב שהיום בסופו של דבר אחרי שהציבור במדינת ישראל ילך להצביע בבחירות הבאות ויכריע כפי שיכריע - צריך לקבל את ההכרעה ולהקים ממשלה על בסיס ההכרעה".

נתניהו ערך התייעצויות: מעוניין לצרף את סער בחזרה לליכוד

כזכור, כבר לפני כחודשיים ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את רצונו בהחזרת גדעון סער וחברי מפלגת "תקווה חדשה" בחזרה לליכוד, ואף קיים מספר התייעצויות בנושא. בתגובה הצהיר גדעון סער כי "הדבר כלל לא עומד על הפרק". מלשכת נתניהו לא נמסרה תגובה.

"אם נתניהו ירכיב ממשלה - אשב באופוזיציה"

התפנית שחלה בעמדתו של סער ביחס לנתניהו, נוגדת הצהרות והבטחות מהעבר עליהם התחייב בבחירות קודמות. "אם נתניהו ירכיב ממשלה - אשב באופוזיציה", התחייב סער בזמנו בראיון לחדשות 13. "מי שרוצה שהוא ימשיך להיות ראש ממשלה שלא יצביע בשבילי. בשום מצב לא אתמוך בזה".

סער התחייב בעבר: "מטרתי היא להחליף את השלטון"

"מטרתי היא להחליף את השלטון", המשיך. "לא עזבתי את התנועה שרוב חיי הבוגרים השקעתי בה בשביל להאריך את כהונתו של נתניהו, שגם ככה היא הארוכה ביותר בתולדות המדינה. מי שרוצה את חילופי השלטון במדינת ישראל – את קולו אני מבקש".