תיכנסו בלי תור: נתקעתם בלי תעודת זהות? זה הפתרון ליום הבחירות

רשות האוכלוסין וההגירה נערכת ליום הבחירות לרשויות המקומיות שייערך ב-27.2, וכדי לאפשר לציבור להנפיק תעודות זהות לצורך הצבעה בבחירות, הודיע מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה כי ביום הבחירות תיפתחנה 9 לשכות ברחבי הארץ | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/24 14:53 טז באדר א'

תיכנסו בלי תור: נתקעתם בלי תעודת זהות? זה הפתרון ליום הבחירות
רשות האוכלוסין, 9 לשכות יהיו פתוחות, צילום: Georgy Dzyura,Shutterstock

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות וביום שלישי הקרוב יצאו מיליוני ישראלים להצביע ולהכריע מי יעמוד בראש הרשות או העיר בה הם מתגוררים וכןמי יהיו חברי המועצה. כזכור, על מנת להצביע תצטרכו להציג בכניסה לקלפי תעודת זהות, אך אם מסיבה כל שהיא לא תהיה ברשותכם תעודה, לשכת האוכלוסין תפתח 9 לשכות שיהיו פתוחות ביום הבחירות לטובת הנפקת תעודת זהות בלבד ללא תור.

9 הלשכות שיהיו פתוחות

הלשכות שתהייה פתוחות ביום הבחירות הן: ירושלים, נתיבות (נגב מערבי), אשדוד, בני ברק, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון, עפולה וסניף הקריות. ללשכות צריך להגיע עם דרכון (במידה ויש) ו-2 תמונות פספורט, במקרה של אובדן, יש להצטייד גם בכרטיס אשראי לתשלום.

בחירות מקומיות, 9 לשכות יהיו פתוחות

בחירות מקומיות, 9 לשכות יהיו פתוחות, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

אין צורך בקביעת תור מראש

כאמור, השירות שיינתן בלשכות שתהיינה פתוחות יהיה לצורך הנפקת תעודות זהות בלבד ושעות הפתיחה יהיו 8:00 בבוקר עד ל-19:00 בערב. ברשות האוכלוסין מדגישים כי אין צורך בקביעת תור מראש ומספיק להגיע עם התעודות הנדרשות.