מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

גנץ: יש סימנים ראשונים שמעידים על אפשרות להתקדם במו"מ

יו"ר המחנה הממלכתי במסיבת עיתונאים: "יש סימנים ראשונים המעידים על התקדמות במשא ומתן, עושים כל מאמץ כדי לשחרר את החטופים. אם לא יהיה מתווה חטופים - נפעל גם ברמדאן. לא נעצור אפילו לדקה עד שיחזרו חטופינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 19:07 יב באדר א'

גנץ: יש סימנים ראשונים שמעידים על אפשרות להתקדם במו"מ
נתניהו וגנץ, יחסים מתוחים, צילום: Noam Revkin Fenton,Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, הודיע הערב (ד') במסיבת עיתונאים כי יש סימנים ראשונים המעידים על התקדמות במשא ומתן לשחרור החטופים. גנץ הודיע במהלך מסיבת העיתונאים כי ישראל נערכת לפעולה ברפיח, אך הדגיש כי פעולה זו תצא לפועל רק לאחר פינוי האוכלוסייה מהאזור.

גנץ: "לחתור להסכם נורמליזציה עם סעודיה"

"החשיבות של טיהור רפיח, היא ביכולת לפגוע בכוחות חמאס הפועלים בה ובצורך לפרז את רצועת עזה" הסביר גנץ, והזהיר: "אם לא יהיה מתווה חטופים, נפעל גם בזמן הרמדאן". גנץ הוסיף כי "לצד הניצחון הצבאי, עלינו לחתור גם לניצחון מדיני שמשמעותו: הסכמי נורמליזציה ושלום עם סעודיה ומדינות נוספות באופן שיסייע גם להסרת שלטון חמאס".

פועלים להקים מנהלת אזורית שתסייע לפלסטינים לבנות שלטון אחר בעזה

במהלך מסיבת העיתונאים, גנץ הצהיר: "אנו פועלים כדי לחזק את הציר המתון מול איראן, ולהקים מנהלת אזורית שתסייע לפלסטינים לבנות שלטון אחר בעזה. שתדאג שההשקעות, יופנו גם לשינוי ספרי הלימוד כפי שעשו ידידינו באיחוד האמירויות". עוד הוסיף: "גם ברגעים הקשים ולצד החובה להשלים את כל מטרותינו הצבאיות, אנחנו לא שוכחים שחובתנו להבטיח לאזרחי ישראל ולתושבי האזור כולו תקווה לעתיד טוב יותר".