מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דו"ח מצמרר אונס שיטתי מול קהל והשחתת גופות: הדו"ח שחושף את פשעי המין שביצע חמאס בטבח

מדו"ח מקיף שפרסם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית עולה כי היקף פשעי המין והשחתת הגוף שבוצעו במהלך טבח ה-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס היה עצום: "היו סדיסטים, איברי מין הושחתו, גופות פגועות נמצאו כפותות וכבולות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/24 07:55 יב באדר א'

אונס שיטתי מול קהל והשחתת גופות: הדו"ח שחושף את פשעי המין שביצע חמאס בטבח
הטבח במסיבת הנובה, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית פרסם הבוקר (ד') דו"ח רשמי ראשון על פשעי המין והשחתת הגוף שבוצעו במהלך טבח ה-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס. "רבים ממעשי האונס בוצעו בצורה קבוצתית, תוך שיתוף פעולה בין המחבלים המתעללים. לעיתים קרובות, בוצע האונס מול קהל – בני זוג, משפחה או חברים – באופן שנועד להגביר את הכאב וחוסר האונים של כל הנוכחים ולזרוע אימה נוספת", נכתב בדו"ח.

בית בכפר עזה לאחר הטבח

בית בכפר עזה לאחר הטבח, צילום: Gili Yaari,FLASH90

מעשי אונס אלימים מול "קהל"

לפי הדו"ח, מעשי מחבלי חמאס כללו מעשי אונס אלימים, תוך איום בכלי נשק, שבחלק מהמקרים כוונו כלפי נשים פצועות. כאמור, לא מעט ממעשי האונס בוצעו בצורה קבוצתית, תוך שיתוף פעולה בין המחבלים. כמו כן, לעיתים בוצע האונס מול עוד אנשים - בני זוג, משפחה או חברים.

גופות של קורבנות פשעי המין נמצאו כפותות וכבולות

יש לציין כי בהרבה ממקרי האונס וההתעללות, הקורבנות הוצאו להורג לאחר ואף במהלך האונס. המוני עדויות, ראיונות ומקורות נוספים מעידים על כך שמחבלי חמאס היו סדיסטים. חלק גדול מהגופות שנפגעו נמצאו כפותות וכבולות. איברי מין של נשים וגברים הושחתו באופן ברוטאלי, ולעיתים אף הוחדרו בהם כלי נשק. חלק מהגופות התגלו כממולכדות. המחבלים לא עצרו בירי, וכרתו והשחיתו עם סכינים איברי מין וחלקי גוף נוספים.

בארי אחרי הטבח,

בארי אחרי הטבח, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

מהעדויות שבדו"ח עולה כי מחבלי חמאס ביצעו מסע ציד בעקבות צעירים שברחו מאתר מסיבת "נובה", ולפי עדויות שונות גררו אותם מהשיער בצרחות. עוד הודגש, כי המעשים הנפשעים כוונו לנשים וגברים כאחד. הדו"ח שפורסם הבוקר מנתח עשרות פרטי מידע חסויים וגלויים, כולל עדויות של עדי ראייה ושמיעה, ראיונות עם כוחות הצלה וטיפול, מידע שהותר לפרסום בתקשורת וכן פניות שהגיעו אל האיגוד.