התכתבות האימהות מזויפת? החשיפה של גיא לרר על הפרשה שזיעזעה את הרשת

בתוכנית הטלוויזיה "הצינור", נטען כי התכתבות הוואטסאפ בין שתי האימהות סביב יום ההולדת של בנותיהן, שהובילה למיזמי תרומות עצומים - מזוייפת מתחילתה ועד סופה | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 23:03 י באדר א'

התכתבות האימהות מזויפת? החשיפה של גיא לרר על הפרשה שזיעזעה את הרשת
וואטסאפ, צילום: shutterstock

אחרי שהעיסוק הציבורי בתופעת החרמות נדחק הצידה לטובת המלחמה, בימים האחרונים הנושא המורכב עשה קאמבק עם פרסומה של שיחת וואטסאפ לכאורה בין שתי אמהות, כאשר אחת מהן כותבת כי לא הזמינה את ביתה של חברתה ליום ההולדת של ילדתה - כיוון שזו מעניקה מתנות קטנות מידי בשל קשייה הכלכליים של המשפחה.

"ההתכתבות הייתה בדויה ונועדה לגיוס כספים"

לאחר שבתחילה עלו יוזמות לסייע לאם האומללה מההתכתבות ואף הותרמו סכומים גדולים של כספים עבורה, החלו להישמע קולות החושדים כי מדובר בשיחה פיקטיבית. בתוך כך, גיא לרר, מנחה תוכנית "הצינור", טען הערב (ב') בתוכניתו כי מדובר בשיחה - "מפוברקת מתחילתה ועד סופה".

בציוץ ששיתף טרם שידור התוכנית, כתב: "התחקיר של אמיר שואן ורוני אבירם חושף כי ההתכתבות היתה בדויה ונועדה למטרת גיוס כספים שיצאה ככל הנראה משליטתה והפכה לגיוס כספים המוני. למרות שתדרכה עיתונאים ומשפיעי דעת קהל שהמשיכו להדהד את הסיפור, לפני דקות אחדות האמא התוודתה בפנינו באמצעות עורכת דינה, אחרי שהוצגו בפניה הראיות שנחשפו".