מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

פיגוע ירי בצומת ראם: שני צעירים נרצחו | עדת ראייה: "המחבל חבש כיפה"

מחבל פתח בירי לעבר נוסעי תחנת אוטובוס - עדת ראייה: "הוא חבש כיפה" | בית החולים קפלן: נקבע מותם של שני פצועים | פצוע נוסף באורח קשה ושניים נוספים באורח בינוני | המשטרה: המחבל נוטרל על ידי אזרח שהיה במקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/24 12:45 ז באדר א' | עודכן בתאריך 16/02/24 14:03

פיגוע ירי בצומת ראם: שני צעירים נרצחו | עדת ראייה: "המחבל חבש כיפה"
זירת פיגוע הירי, צילום: Nati Shohat,FLASH 90

פיגוע ירי בצומת ראם מסמיה בסמוך לגדרה: מחבל שהגיע לתחנת אוטובוס ככל הנראה ברכב פתח בירי לעבר מספר בני אדם עד שנוטרל על ידי אזרח ששהה במקום. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים אסותא באשדוד וקפלן, שישה פצועים, בהם: צעיר כבן 20 במצב אנוש תוך פעולות החייאה, צעיר כבן 20, נער כבן 16 וגבר בן 65 במצב קשה, אישה כבת 65 וגבר כבן 52 במצב בינוני. מבית החולים קפלן נמסר כי נקבע מותם של שניים מהפצועים.

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: איחוד הצלה

עדת ראייה: "מחבל עם כיפה יצא לתחנת האוטובוס וירה עם אקדח"

מהמשטרה נמסר: מפכ"ל המשטרה נמצא בזירת הפיגוע ומקבל עדכונים וסקירה במקום, חבלני המשטרה סורקים את הזירה, ובמקביל כוחות משטרה גדולים עורכים סריקות נרחבות על מנת לשלול המצאותם של מעורבים נוספים. בשיחה עם גלי צה"ל אמרה עדת ראייה: "מחבל עם כיפה יצא לתחנת האוטובוס וירה עם אקדח, אזרח במקום ניטרל אותו".

זירת פיגוע הירי

זירת פיגוע הירי צילום: Nati Shohat,FLASH 90

"הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד"

נחום דוד, סגן מנהל מרחב לכיש במד"א סיפר: "הגענו במהירות למקום עם כוחות גדולים, המראה היה קשה מאוד, ראינו פצועי ירי שוכבים כשחלקם מחוסרי הכרה, ביצענו מיד מיון ראשוני לפצועים, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי ירי, הענקנו לו טיפול מציל חיים, ניסינו להילחם על חייו ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה".

עוד הוסיף: "צעיר נוסף כבן 20 היה מחוסר הכרה ונער כבן 16 וגבר כבן 65 היו בהכרה וסבלו מפציעות חודרות וקשות. אישה כבת 65 מצבה הוגדר בינוני, גבר כבן 52 שהצליח להימלט מהזירה הזעיק אותנו סמוך ליישוב יד בנימין הסמוך, הגענו אליו במהירות הוא היה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו ופינינו גם אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

זירת פיגוע הירי

זירת פיגוע הירי צילום: Nati Shohat,FLASH 90