מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בישראל שוקלים לפרסם בקרוב: הצילום של סינוואר שתועד במנהרות

לוחמי צה"ל הגיעו למצלמות אבטחה שנשארו מאחור במהלך מנוסתו של סינוואר בהם נראה מנהיג חמאס כשהוא צועד במנהרה אסטרטגית לצד אישתו וילדיו מלווה בידי אדם נוסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 18:27 ד באדר א'

בישראל שוקלים לפרסם בקרוב: הצילום של סינוואר שתועד במנהרות
סינוואר, צילום: Abed Rahim Khatib,Flash90

לוחמי צה"ל איתרו בשבועיים האחרונים תיעוד וידיאו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר כשהוא צועד בתוך מנהרה אסטרטגית לצד אישתו וילדיו. התיעוד הגיע ממצלמות אבטחה שהותיר סנוואר במהלך מנוסתו ומנותח בימים אלו בידי צה"ל ושב"כ. בישראל שוקלים לפרסם את התיעוד בקרוב. מדובר בתיעוד לא עדכני, שככל הנראה לא צולם בשבועות האחרונים.

צה"ל איתר מסמכים בכתב ידו של סינוואר

זה אינו הממצא הראשון שמותיר אחריו סינוואר, כזכור, לאחרונה נחשף בגלצ כי צה"ל תפס מסמכים שכתב סינוואר במקומות המסתור שלו במנהרות אך תוכנם טרם נחשף . כמו כן, שר הביטחון גלנט הציג את מעטפות הכסף שנשלחו מאיראן ליחיא סינוואר ואמר: "מהחומרים שתפסנו בעזה אנו מבינים כי סינוואר דואג קודם כל לעצמו. החמאס נלחם, אזרחי עזה סובלים, וסינוואר חוגג עם משפחתו בזכות הכסף האיראני - הדבר הזה הסתיים, סינוואר הפך למחבל נמלט. המידע שהחמאס שמר לעצמו מכוון את לוחמי צה"ל עד למקומות הרגישים ביותר".

גלנט: "יש עדויות ברורות על סכומים שהועברו, מתי הם הגיעו, לאיזה ידיים"

השר גלנט סייר בין המחלקות השונות העוסקות במיון החומרים והעברת ניתוחם ליחידות השדה הפועלות בשטח רצועת עזה. שר הביטחון סיפר על עדויות הלוחמים מעזה על היקפי זרימת הכסף האיראני אל החמאס בתוך רצועת עזה. "הדבר הזה ידוע לנו לאורך שנים, אבל כאן יש עדויות ברורות על סכומים שהועברו, מתי הם הגיעו, לאיזה ידיים, וכמובן מה שאנחנו רואים זה שיחיא סינוואר קודם כל דואג לעצמו".