מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"סוכן קטלני": נסראללה מזהיר - זה הנשק הסודי של ישראל

מנכ"ל חיזבאללה נשא נאום והתייחס להצעת הפסקת האש של צרפת. הוא טען שלא תהיה הפסקה בלי סיום הלחימה בעזה, איים על ישראל במלחמה, והזהיר את הלבנונים משימוש בטלפונים ניידים: "האויב מאזין ומנצל מידע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/24 17:17 ד באדר א'

"סוכן קטלני": נסראללה מזהיר - זה הנשק הסודי של ישראל
נסראללה, צילום: צילום מסך מתוך "נאום השיעולים"

במקביל למתיחות בגזרה הצפונית, ולהצעת צרפת להפסקת אש, נשא היום (ג') מנכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאום. בנאום טען כי לא יסכים להצעה כל עוד המלחמה בעזה נמשכת, התגאה בפינוי התושבים בצפון, והזהיר את הציבור שלא להשתמש בטלפונים ניידים כי "האויב מאזין".

"מי שמאיים עלינו בהרחבת המלחמה - אנחנו מאיימים עליו"

בהמשך להצעה של צרפת, הדגיש נסראללה כי המלחמה בגבול לבנון-ישראל "לא תעצור עד שהתוקפנות הישראלית נגד עזה תיפסק. אם ישראל תממש את האיומים שלה, אז היא צריכה להבין שמאה אלפי תושבים לא יחזרו לצפון. מי שמאיים עלינו בהרחבת המלחמה, אז אנחנו מאיימים עליו בהרחבת המלחמה".

עוד הזהיר נסראללה בנאומו מפני שימוש בטלפונים סלולריים, בטענה שישראל משתמשת בהם כדי לאסןף מידע נגד הלבנונים. "אני קורא לוותר על טלפונים סלולריים, הנחשבים ל'סוכן קטלני', בשלב זה. האויב מנצל מידע ברשתות החברתיות כדי לערער את ההתנגדות ומאזין לטלפונים סלולריים".

במקביל - צה"ל תקף תשתיות של חיזבאללה

במקביל לנאום, הודיע דובר צה"ל כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מספר מבנים צבאיים של ארגון הטרור חיזבאללה בהם פעלו מחבלי הארגון, עמדת תצפית ותשתיות נוספות של ארגון הטרור במרחב הכפרים חולא, קלעת דבה, יארון, מיס אל ג׳בל, יארין ושיחין שבדרום לבנון. מטוסי קרב תקפו תשתית טרור נוספת של הארגון במרחב רמיה וכוחות צה"ל ביצעו במהלך היום ירי ארטילרי לעבר מספר מוקדים בדרום לבנון.