3 ספרים רומנטיים שלא הצלחתי להפסיק לקרוא עד העמוד האחרון

עזבו את הנטפליקס ופנו את הזמן לדבר האמיתי: ספרים. במיוחד לחורף, הבאנו עבורכם המלצות לשלושה ספרים רומנטיים שכיף להתכרבל איתם מתחת לשמיכה ולשכוח מכל הצרות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/02/24 14:38 כח בשבט התשפד

3 ספרים רומנטיים שלא הצלחתי להפסיק לקרוא עד העמוד האחרון
קריאת ספרים, צילום: Alliance Images,Shutterstock

עם כל הכבוד לנטפליקס, הבילוי הכי כיף הוא קריאת ספרים. במיוחד בחורף, מתחת לשמיכה עם ספל שוקו חם - בזהירות, שלא יישפך על הדפים - אין כמו לשקוע לתוך ספר סוחף עם עלילה מסחררת ולשכוח מכל מה שמסביב. שימו את הבעיות שלכם בצד ותצללו פנימה אל הבעיות של הדמויות, עם שלושה ספרים רומנטיים שיגרמו לכם להתבאס כשהשבת תצא ויגיע הזמן לחזור לטלפון.

הזכות לאהוב

לורי נלסון ספילמן

הספר הזה גרם לי לבכות 3 פעמים - פעמיים מעצב, פעם אחת מהתרגשות - ובכל זאת חזרתי אליו בפעם השנייה. הספר חסר כל היגיון, מנותק מהמציאות, ובכל זאת אי אפשר שלא להתחבר לדמויות העגולות ולהזדהות עם הרצון הפשוט שלהן באהבה. העלילה עוסקת בשני סיפורים במקביל, אחד בעבר ואחד בהווה, שמתמזגים ביחד וגורמים גם לסקפטים ביותר להאמין באהבה מחדש.

"הזכות לאהוב"

"הזכות לאהוב" צילום: כריכת הספר, אפליקציית "עברית"

תקציר על גב הספר: מאז אותו יום שבו הטילה פִילוֹמֵנה פוֹנְטָנָה קללה על אחותה לפני יותר ממאתיים שנה, כל מי שנולדה שנייה במשפחת פונטנה לא הצליחה למצוא אהבה. חלק מהן, כמו אמיליה האופה השמחה בחלקה, טוענות שמדובר בצירוף מקרים משונה ותו לא. אחרות, כבת דודתה החושנית והרעבה לאהבה לוסי, מתעקשות שמדובר בקללה אמיתית.

אבל שתיהן המומות כשדודתן המסתורית פופי, שאיתה נאסר עליהן להיפגש, מציעה להן הצעה מפתה: אם הן יתלוו אליה לארץ הולדתה איטליה לכבוד יום הולדתה השמונים, היא תפגוש את אהבת חייה על מדרגות קתדרלת רָווֵלוֹ והכישוף שרובץ על בנות המשפחה שנולדו שניות יוסר אחת ולתמיד. על רקע הנופים היפהפיים של טוסקנה, התעלות הקסומות של ונציה והכפרים המכשפים של חוף אמאלפי, הרומנטיקה מלבלבת, גורלות נחרצים וסודות משפחתיים נחשפים - סודות שיכולים לאיים על המשפחה הרבה יותר מקללה עתיקה.

דירת שותפים

בת' אולירי

בדרך כלל אני מעדיפה להימנע מספרים שאפשר לנחש את כל העלילה שלהם כבר מהשם שלהם, ועוד יותר מהתקציר שכתוב מאחורה, אבל הייחודיות של "דירת שותפים" היא בכלל לא בעלילה שלו. לא מדובר בסיפור מתוחכם עם טוויסטים מפתיעים אלא במתיקות מתפרצת, כתיבה קלילה וסיפור אהבה סוחף. למרות שאתם יכולים לנחש כבר מהפרק הראשון כיצד זה יסתיים, תהיו בטוחים שלא תרימו את העיניים מהספר עד שתגיעו לקליימקס.

"דירת שותפים"

"דירת שותפים" צילום: כריכת הספר, אפליקציית "עברית"

תקציר על גב הספר: מה היה קורה אילו שותפכם לדירה היה גם הנפש התאומה שלכם? "דירת שותפים" הוא סיפור מהנה על מציאת אהבה בדרכים הכי לא צפויות. אחרי פרידה מכוערת טיפי מור זקוקה למקום לגור בו. מהר. ובזול. אבל הדירות בטווח היכולת שלה עלובות לתפארת. מתוך ייאוש היא עונה על מודעה לדירת שותפים. ליאון שעובד משמרות לילה יהיה בדירה בשעות היום, וטיפי תוכל לשהות בה בלילות ובסופי שבוע. הוא נמצא בדירה רק כשהיא במשרד. למעשה, הם לעולם לא ייפגשו.

טיפי וליאון מתחילים לכתוב זה לזה פתקים - תחילה על יום הוצאת האשפה, ותיאומים מנומסים לחלוקת שאריות האוכל, והשאלה הנצחית סביב מושב האסלה - למעלה או למטה. למרות היותם הפכים גמורים, עד מהרה הם מתיידדים. ואולי יותר מזה. אבל התאהבות בשותפ/ה היא רעיון רע מאוד... במיוחד אם מעולם לא נפגשתם.

אפשר לגלות לך סוד?

סופי קינסלה

"אפשר לגלות לך סוד?" הוא ספר כל כך מתוק וקיטשי, שהוא הספיק להפוך לסרט קומדיה רומנטית אמריקאית. הוא לא מסוג הספרים שהעיף לי את המוח וגרם לי לחשוב עליו ימים אחר כך - בדיוק להפך, ספר קליל ודביקי, כזה שברגע שמסיימים משאירים מאחור ועוברים להבא, בלי להיקשר יותר מדי. כשצריכים להעביר את השבת או לקרוא משהו נחמד לפני השינה זה הספר המושלם.

"אפשר לגלות לך סוד?"

"אפשר לגלות לך סוד?" צילום: כריכת הספר, אפליקציית "עברית"

תקציר על גב הספר: לאמה קוריגן יש לב גדול והמון סודות קטנים שהיא לא מספרת לאף אחד. היא מסתירה מהחבר שלה את מידת המכנסיים האמיתית שלה ואת העובדה שהיא שונאת ג'אז; היא משקה את העציץ של חברתה לעבודה במיץ תפוזים; היא כבר שתתה את היין שאבא שלה אמר לה לפתוח רק בעוד עשרים שנה; ותיק המעצבים שלה מזויף .

אבל בטיסה סוערת במיוחד מסקוטלנד ללונדון, אחרי פגישה עסקית כושלת, היא משתכרת ומגלה לזר מסתורי ויפה תואר את כל הסודות שלה, אפילו המשפילים ביותר. היא עוזבת את הטיסה מבועתת מכך שחלקה הכל עם זר מוחלט, אבל מרגיעה את עצמה: היא הרי לא תפגוש אותו שוב לעולם, נכון?