ניסים ואטורי: "גלנט אשכנזי טוב"

חבר הכנסת מהליכוד מצא את הסיבה לביקורת הציבורית כלפיו: "אני ניסים ואטורי מהשכונה". בחצי חיוך הוא התייחס לשותפו למפלגה שר הביטחון ואמר עליו: "הוא אשכנזי טוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/24 12:40 כו בשבט התשפד

ניסים ואטורי: "גלנט אשכנזי טוב"
ניסים ואטורי, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שמו של חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד נקשר לא פעם בפליטות פה מוזרות או מהלכים תמוהים, במיוחד כאשר נודע כי ציטוטים שלו בעניין עזה יוצגו במסגרת התביעה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. הבוקר (ב') נבחר הציבור שוב סיפק אמירה שחציה קומית וחציה מקוממת, כאשר התבדח על שר הביטחון יואב גלנט.

ניסים ואטורי בא מהשכונה וגלנט הוא אשכנזי טוב

"אוהבים לתפוס אותי אני ניסים ואטורי שבא מהשכונה", כך אמר בראיון לערוץ הכנסת. "אמנם למדתי ואני משכיל אבל רוצים לתפוס אותי כי אני מדבר מהלב, לא מסתיר כלום". עוד המשיך והתייחס לדיון בהאג: "תשאל כל אזרח במדינת ישראל, האג זה ניסים ואטורי. אבל בסוף מי הופיע בצווים שהוציאו? הרצוג, ראש הממשלה ושר הביטחון". אחר כך הוסיף בחיוך: "הוא מאוד עדין, אתה מבין, גלנט. הוא אשכנזי טוב".

גלנט, "אשכנזי טוב"

גלנט, "אשכנזי טוב" צילום: Chaim Goldberg,FLASH 90

"אתה יודע למה אתה משלם את המחיר", צחק המראיין, "כי אין לך פילטרים". ואטורי ענה: "זה הכי טוב, כשאתה מדבר עם האזרח בבית, מה אתה רוצה להתייפף? אנחנו כולנו בני אדם". ככה אתה מדבר עם ראש הממשלה? הקשה המראיין, "יותר גרוע", ענה ואטורי, "כשאני נכנס אליו לחדר, דלת סגורה, אני יכול להגיד לו תגיד לי מה קרה לך עם זה וזה?. אני מדבר איתו ישר".