ניסים ואטורי לא מתחרט: "מי שנשאר שם צריך לחסל אותו. נקודה"

בעקבות השימוש באמרה שלו כראיה נגד ישראל בהאג, מבהיר חבר הכנסת ניסים ואטורי כי הוא לא מתחרט על האמירה ודבק בה, "עדיף כן לשרוף, להוריד בניינים מאשר שחיילים יפגעו" והוסיף "אשרינו שזכינו להיות נתבעים בהאג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/24 13:27 כט בטבת התשפד

ניסים ואטורי לא מתחרט: "מי שנשאר שם צריך לחסל אותו. נקודה"
ניסים ואטורי, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

לאחר שנודע כי במסגרת התביעה בהאג יוצגו ציטוטים שונים של דמויות מפתח בישראל, וביניהם של חבר הכנסת ניסים ואטורי שצייץ "לשרוף את עזה", נשאל ואטורי בראיון לרדיו קול ברמה על הסוגיה. הח"כ הבהיר כי הוא לא מתחרט לרגע, "מוכן להתעמת על כל אמרה ואמירה שלי", והצהיר בגאווה "אשרינו שזכינו להיות נתבעים בהאג על אמירות (כאלה) כשהם רוצחים ילדים ונשים, ואנחנו מחפשים רק להתגונן כעם".

"לא חושב שיש שם עכשיו חפים מפשע"

"האמירות הן אמירות של קדימה, אמרתי לשרוף את המחבלים שם, אני לא חושב שיש פסול ואני עומד מאחורי הדברים שלי", ואטורי לא מתחרט לרגע. "אנחנו רואים גם מה קורה שם, עדיף כן לשרוף, להוריד בניינים מאשר שחיילים יפגעו ולו תיפול שערה אחד מראשו של חייל צה"ל".הוא הסביר כי לדעתו אין חפים מפשע בעזה, "פינינו את כולם. פינוי מסודר של 1.9 מיליון, נשארו 100 אלף. אני לא חושב שיש שם עכשיו חפים מפשע. לא עכשיו, ולא כשאמרתי את הדברים".

עוד הוא אמר: "ראינו אדם עם קביים שנכנס ושדד ורצח. היו שם הרבה מעורבים. ראינו את החגיגות שלהם לפני שצה"ל נכנס. אין לי רחמים על אנשים כאלה, בטח לא במלחמה. חיילים נופלים בשביל להגן על המולדת. אי-אפשר שאנחנו נהיה יפי נפש בבית ונגיד שיש שם חפים מפשע. מי נשאר שם? מי שנשאר שם צריך לחסל אותו נקודה, אין לי ספק אפילו".