"הלוואי והיו לנו בפוליטיקה עוד כמה אורית סטרוק"

העיתונאי קלמן ליבסקינד לקח על עצמו משימה - לחשוף מה הסיפור האמיתי מאחורי כל אמירה של השרה אורית סטרוק, והגיע למסקנה כי הכל יצא מהקשר בכוונה. השר סמוטריץ' שיבח את התחקיר: " עוברת מסע הכפשות מגמתי שנועד לפגוע בכולנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/24 12:52 כג בשבט התשפד

"הלוואי והיו לנו בפוליטיקה עוד כמה אורית סטרוק"
אורית סטרוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בטור דעה שפרסם במעריב, ביקש העיתונאי קלמן ליבסקינד לשפוך אור על כמה מאמירותיה של השרה אורית סטרוק, ולהסביר למה התדמית שבנתה לה התקשורת שגויה מיסודה, וכל קשר בינה לבין סטרוק מקרי בהחלט. שר האוצר סמוטריץ' שיתף גם הוא את הטור ושיבח את ליבסקינד ואת סטרוק.

"אלמלא היה כל השיח שלנו נגוע בצביעות, העיתונות הייתה נושאת אותה על כפיים כסמל לאישה פורצת דרך"

"אורית סטרוק, ואני אומר את זה מתוך מעקב ארוך שנים אחר פעילותה, היא אחד האנשים הרציניים והחשובים במחנה הלאומי. נבחרת ציבור חדה וחכמה, נדירה בחריצותה ומרשימה בבקיאות שהיא מגלה בכל נושא שהיא לוקחת לידיה", כתב לבסקינד בטורו.

הוא המשיך והדגיש כי בעיניו "אלמלא היה כל השיח שלנו נגוע בצביעות, העיתונות הייתה נושאת אותה על כפיים כסמל לאישה פורצת דרך. במקום זה, היא עובדת במשרה מלאה כדי לנסות להציג אותה כמטורללת, כמושחתת, וכמי שעסוקה רק עם הבייס שלה וההתנחלויות שלה". בהמשך הטור עבר ליבסקינד על כל ההתבטאויות השנויות במחלוקת של סטרוק והסביר אחת אחת כיצד התקשורת הוציאה אותן מהקשרן.

קלמן ליבסקינד

קלמן ליבסקינד , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ' שיבח: "זכיתי"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לטור, שיתף אותו מחדש, ושיבח: "אתם חייבים לקרוא את הטור הזה של קלמן. זכות להיות באותה מפלגה עם השרה אורית סטרוק. אשה חרוצה, מסורה ומקצועית, שעוברת מסע הכפשות מגמתי שנועד לפגוע בכולנו. הלוואי והיו לנו בפוליטיקה עוד כמה אורית סטרוק".