מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שהאשימה את "הכיסים השמנים של קציני המילואים" - השרה סטרוק נאלצה להתנצל

לאחר שכשלה בלשונה ואמרה כי יש לקצץ בשכר הקצינים במילואים, השרה אורית סטרוק מגיבה: "זו הייתה החלקה לשונית. כל משפט קטעו אותי, אשקול אם לחזור לאולפני ערוץ 12"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/23 18:29 כט בכסלו התשפד

אחרי שהאשימה את "הכיסים השמנים של קציני המילואים" - השרה סטרוק נאלצה להתנצל
אורית סטרוק, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שאמרה כי יש לקצץ בשכר הקצינים במילואים ועוררה סערה ציבורית גדולה, השרה אורית סטרוק מגיבה. בריאיון שערכה היום (ג') בגלי ישראל עם דורון כהן וסטלה קורין-ליבר, היא אמרה: "זו הייתה החלקה לשונית. כל משפט קטעו אותי, אשקול אם לחזור לאולפני ערוץ 12".

אורית סטרוק: "הייתה לי החלקת לשון"

"ברגעים אלו 8 מבני משפחתי הקרובים לוחמים בעזה, 4 ילדיי ו-4 חתניי ואני כרגע בדרכי לפגוש את אחד הילדים שיצא מהרצועה ליציאה קצרה. אני מודה שבריאיון בערוץ 12 הייתה לי החלקת לשון ובמקום להגיד 'הקצינים הפנסיונרים' שמקבלים את הסכומים הגדולים הללו אמרתי בטעות 'הקצינים במילואים'".

"קמפיין שקרי וגועלי"

עוד אמרה סטרוק, כי: "בכל הריאיון הזה שהיה מאוד תוקפני וגרם לי לחשוב אם אני בכלל רוצה לחזור אי פעם לאולפני ערוץ 12, התניתי מראש עם המראיינת שהיא תיתן לי להסביר את תקציב המשרד שלי שמתנהל נגדו קמפיין שקרי וגועלי, אבל היא לא נתנה".

"נעשה חושבים מחדש בתקציב כשיקצצו בכיסים השמנים של קצינים במילואים"

כזכור, בריאיון שערכה סטרוק יותר מוקדם היום היום לחדשות 12, היא הגיבה לקריאות לערוך קיצוצים בתקציב הזהות היהודית שהוקצה למשרד ההתיישבות ודרשה לערוך קודם כל קיצוצים בשכרם של קצינים במילואים. "נעשה חושבים מחדש בתקציב כשיקצצו בכיסים השמנים של קצינים במילואים" אמרה השרה. "הגדלות הרמטכ"ל, שזה דבר לא כתוב בשום חוק, מצ'פר את הכיסים השמנים שלהם. זה מתוקצב בהרבה הרבה יותר, פי כמה וכמה מתקציב הזהות היהודית שלי, העומד על סך מאה מיליון שקלים בלבד". אמירות אלו עוררו סערה ציבורית.