מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שביקרה את מכינת עלי: מבקר הטלוויזיה נגד דנה וייס

על רקע הביקור של נתניהו במכינה: לדנה וייס היה חשוב להוכיח את מכינת בני דוד על דעותיה ביחס לגיוס נשים ולא להתייחס לעובדה שהיא שכלה רבים מבוגריה בקרבות, מבקר הטלוויזיה לא נשאר אדיש: "חרוזי רעל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/24 14:35 כא בשבט התשפד

אחרי שביקרה את מכינת עלי: מבקר הטלוויזיה נגד דנה וייס
דנה וייס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נתניהו הגיע אמש (ג') למכינת "בני דוד" בעלי, שוחח את התלמידים והתפלל במקום. הוא הבהיר שם כי: "זה לא "עוד סבב", לא עוד חילופי מהלומות, לא עוד מבצע - זה ניצחון מוחלט. לא פחות מזה. אני מחויב לזה, הלוחמים שלנו מחויבים לזה והרוב המוחלט של העם מחויב לזה. אנחנו לא נתפשר על פחות מניצחון מוחלט".

עוד המשיך ואמר כי: "אני שומע אמירות על כל מיני עסקאות, אז אני רוצה להבהיר: אנחנו לא נסיים את המלחמה הזאת עם פחות מהשגת כל יעדיה. זה אומר חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו, והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל".

הביקורת של וייס: נתניהו היה צריך לגנות את המכינה על עמדותיה ביחס לגיוס נשים

על רקע הביקור העיתונאית דנה וייס, החליטה לבקר את המכינה ואת נתניהו שכזכור מכינת בני דוד שכלה רק במערכה הנוכחית עשרות בוגרים ואמרה: "ראינו את התרומה המשמעותית של נשים בשדה הקרב, מכינת עלי, הרב חיים סדן (התכוונה לרב אלי סדן אך טעתה) ורבנים אחרים שם הובילו את הקו הזה שמדבר על טרלול פרוגרסיבי" וייס בעצם מתחה ביקורת על כך שנתניהו לא התנער מהאמירות אלו.

מי שהתעצבן על הביקורת של וייס למכינה שתרמה כל-כך הרבה ללחימה הוא מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף שכתב על ויס ביקורת נוקבת בעיתון: "יש כאלה שאצלם אין שעה לא כשרה להשחרה מיוזעת ופופוליסטית, ובעקבותיה גם עזות המצח להטיף", שיף שיתף את הביקורת בטוויטר והוסיף: "חרוזי הרעל של דנה וייס"