עמית סגל מתנגד להדחת כסיף: "הצעד הדורסני ביותר בהיסטוריה של הכנסת"

הפרשן הסרוג של חדשות 12 הפתיע והצטרף לעמדת מפלגת העבודה בטענה כי הדחתו של חבר הכנסת כסיף אינה דמוקרטית ודורסנית: "גילוי נאות: אינני חושב שהדחת ח״כ בידי תשעים מחבריו היא צעד דמוקרטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 17:30 כ בשבט התשפד

עמית סגל מתנגד להדחת כסיף: "הצעד הדורסני ביותר בהיסטוריה של הכנסת"
עמית סגל, סרטון שובר שיאים, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

לאחר הדיון בוועדת הכנסת וההחלטה בעד הדחתו של חבר הכנסת עופר כסיף, מפתיע הפרשן עמית סגל, מתחבר לטענת מפלגת העבודה, וטוען כי לדעתו הדחת כסיף נחשבת פעולה לא דמוקרטית: "גילוי נאות: אינני חושב שהדחת ח"כ בידי תשעים מחבריו היא צעד דמוקרטי, וללא קשר צודקת היועמ"שית כאשר היא אומרת שלא נחצה הקו במקרה הזה".

עמית סגל: הצעד הדורסני ביותר בהיסטוריה של הכנסת

לאחר מכן הוא אף יצא כנגד המפלגות שהצביעו בעד הדחתו וקרא: "מה מפתיע? שמי שאשתקד נכחו ברחובות כל מוצ"ש וזעקו על קץ הדמוקרטיה, הרוב שלא תמיד קובע וחופש הביטוי, תומכים עכשיו בצעד הדורסני ביותר בהיסטוריה של הכנסת: תשעים ח"כים מדיחים ח"כ אחד, נגד עמדת הייעוץ המשפטי הקדוש ותוך התעלמות מלשון החוק".

"כסיף הוא אדם בזוי שאין מקומו בכנסת, אבל תמיכה בהדחתו מצד יש עתיד, המחנה הממלכתי וישראל ביתנו שהזהירו מדיקטטורה מעידה שבראש דאגתם היה האינטרס הפוליטי ולא חשש לדמוקרטיה" טען סגל בחשבון הטוויטר שלו.

מפלגת העבודה התנגדה: "הליך ההדחה של ח"כ עופר כסיף נוגד את החוק ומהותו אנטי דמוקרטי"

כזכור, מפלגת העבודה הודיעה כי לא תצביע בעד המהלך להדחת כסיף: "חברות וחבר הכנסת של מפלגת העבודה אשר נלחמו חודשים ארוכים על שמירת אופיה וזהותה הדמוקרטית של מדינת ישראל, לא יתמכו בהליך ההדחה של ח"כ עופר כסיף שנוגד את החוק ומהותו אנטי דמוקרטי".