מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עמית סגל תוקף: "לקרוא לחזור לגוש קטיף הרבה פחות הזוי מאשר לקרוא להקמת שתי מדינות"

עמית סגל התייחס לכנס החזרה לגוש קטיף שהתקיים אמש באמצעות 4 שאלות - מי מה איך ומתי. "אתם שלא מצליחים לסגור את אל ג'זירה מהפחד מה הקטארים יעשו מגיעים ומוחאים כפיים לתוכניות על גוש קטיף כאילו העולם לא חשוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/24 18:31 יט בשבט התשפד

עמית סגל תוקף: "לקרוא לחזור לגוש קטיף הרבה פחות הזוי מאשר לקרוא להקמת שתי מדינות"
עמית סגל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

פרשן חדשות 12 עמית סגל, התייחס היום במהדורה לכנס החזרה לגוש קטיף שהתקיים אמש בבנייני האומה בהשתתפות חברי כנסת רבים וארגוני ימין רבים. "אני חושב שיש פה 4 שאלות - מי מה איך ומתי", אמר.

עמית סגל: "לקרוא לחזור לגוש קטיף זה הרבה פחות הזוי מאשר לקרוא להקמת שתי מדינות"

"קודם כל נתחיל במה. סופר לגיטימי להביע את הקריאה הזאת. בעיניים האישיות לקרוא לחזור לגוש קטיף זה הרבה פחות הזוי מאשר לקרוא להקמת שתי מדינות ובוודאי להשליט את הרשות הפלשתינית על עזה מה שנקרא 'לאור ההצלחה'".

"המתי - בעייתי"

"לגבי המתי, בעייתי", אמר סגל והמשיך: "אתה נלחם, אתה רוצה לשדר לכל החיילים שנלחמים קודם כל. אגב זו גם אחת הסיבות שאני גם נגד כל המדיניות של 'היום שאחרי', כי ברגע שאתה מדבר על היום שאחרי, אז ביום הזה ממש יהיו כאלה שלא ירצו להילחם בין אם מצד ימין ובין אם מצד שמאל. הם יגידו 'אני במו רגליי מטפח את הפנטזיות המשיחיות שלהם, או אני בדמי נלחם כדי שאבו מאזן יחזור לפה'. לכן אם זה נכון לצד אחד, זה נכון לצד שני".

לוחמי הקומנדו בלב חאן יונס

לוחמי הקומנדו בלב חאן יונס, צילום: דובר צה"ל

עוד אמר סגל: "האיך הוא מאוד חשוב גם. מהטעם הפשוט שלרקוד בזמן שיש מלחמה על אף שאני יודע שזה נעשה בשירה על מנת שהחטופים יחזרו, בסדר, אוקיי. לא מצרפים חוברת הסברים עם כל ידיעה עיתונאית או כל קובץ וידאו".

ריקודים בכנס ההתיישבות

ריקודים בכנס ההתיישבות, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

"אתם שלא מצליחים לסגור את אל ג'זירה מהפחד מה הקטארים יעשו מגיעים ומוחאים כפיים לתוכניות על גוש קטיף"

סגל התייחס לשאלת המי: "הכי מדהים זה המי. באמת, ממשלת ישראל שלא מצליחה לאכוף את המדיניות על הפרימטר. של אלף מטר שלא ירו שם, היא עכשיו עסוקה בתוכניות להיאחזות החרדית בצפון מערב הגוש?". עוד המשיך, כי: "2, אתם שלא מצליחים לסגור את אל ג'זירה מהפחד מה הקטארים יעשו, אז אתם עכשיו מגיעים ומוחאים כפיים לתוכניות על גוש קטיף כאילו העולם לא חשוב. בוא נתחיל, נעשה פיילוט, נסגור את אל ג'זירה, אחר כך נתקדם להקמת גרעינים תורניים".