"אישה ענקית, דור של נפילים": נפרדים מהרבנית שרה דרוקמן

שנה לאחר מות בעלה, הלכה לעולמה אלמנתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן. בציונות הדתית ספדו לה: "אשת רפואה, חסד ותורה, שגידלה דור של אוהבי העם התורה והארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/24 09:57 כ בשבט התשפד

"אישה ענקית, דור של נפילים": נפרדים מהרבנית שרה דרוקמן
הרב חיים דרוקמן ורעייתו שרה זצ"ל , צילום: באדיבות המשפחה

לאחר שהרבנית שרה דרוקמן הלכה הבוקר (ג') לעולמה, יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', ספד לה ואמר: "אשת חבר כחבר. אישה ענקית, דור של נפילים. אשת רפואה, חסד ותורה, שגידלה דור של אוהבי העם התורה והארץ. הרבנית ליוותה את הרב זצ"ל במשך כל השנים בכל פועלו וזכויות רבות לה בכל מעשיו ומפעליו. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים".

שר האוצר סמוטריץ

שר האוצר סמוטריץ' עם הרבנית דרוקמן עליה השלום , צילום: דוברות

"בצער רב שמענו היום את הבשורה הקשה על פטירתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן ז"ל", כך נמסר מאיגוד ישיבות ההסדר, "אשת חבר של מו"ר הרב חיים דרוקמן, זכר צדיקים לברכה. אנו מלאים בתחושות הערכת והכרת הטוב הן על פעלה וצדקותה של הרבנית והן על העמידה לצידו של הרב כל השנים, ובאופן פרטי על האירוח הלבבי של מועצת האיגוד בביתם ועל הסיוע בכל דבר בבחינת 'הנני'. יהיו המשך תנופת החיל והרוח בישיבות ההסדר ובכל מפעלות האומה לעילוי נשמתם הטהורה, ואנו בטוחים שגם מן השמים הם מליצי יושר וישפיעו ומשפיעים ברכה ואור לכולנו. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים".

הרבנית שרה דרוקמן עליה השלום

הרבנית שרה דרוקמן עליה השלום , צילום: יוסי זליגר

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא כואבת את לכתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן ע"ה:

"כמו רבנו זצ"ל הרבנית שהייתה שותפה נאמנה לרוח החינוכית, להיות מלווה צמודה לתלמידות רבות, העמוד הימיני שקראה הנני לכל אשר יבקשו. הנוסף הייתה רפואת משפחה במשך שנים רבות, שטיפלה במסירות באלפי אנשים, נשים וילדים הזקוקים למרפא. הידיעה על פטירת הרבנית משאירה בליבנו חלל עצום, ונעשה כל מאמץ שתלמידי ותלמידות רשת בני עקיבא ימשיכו ללכת בדרכה ולהפיץ את אורה הגדול".