"אם נועה, יאיר ואבנר נתניהו היו חטופים הוא היה מגיע"

מנהל מטה משפחות החטופים הגיב לדבריו של ראש הממשלה נתניהו לפיו מחאות החטופים משרתות את החמאס. "תפקידו לתת קצת יותר אמפטיה לאנשים שסובלים מהמחדל שקרה במשמרת שלו" אומר צור

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/24 16:51 יח בשבט התשפד

"אם נועה, יאיר ואבנר נתניהו היו חטופים הוא היה מגיע"
רונן צור, שלא יחזור מקרה רון ארד, צילום: Gili Yaari /FLASH90

לאחר שמטה משפחות החטופים הגיב בזעם לדבריו של ראש הממשלה אתמול (שבת) לפיו מחאות המטה עלולות לחזק את דרישות החמאס, מגיב גם מנהל המטה רונן צור ותוהה איך היה מגיב נתניהו אם היה במקום המשפחות. באולפן ערוץ 12 אמר צור כי הוא לא חושב "שהצד השני צריך מישהו כדי להבין את המחיר שהוא יכול לקבל".

"לו נועה יאיר ואבנר נתניהו היו במצב שנמצאים בו עכשיו 136 חטופים"

בהמשך אמר על ראש הממשלה: "אני חושב שבנימין נתניהו צריך לזכור מה קרה בפרשת רון ארד ששם גם ביקשו מהמשפחה להפסיק ללחוץ ואז פשוט שכחו את רון ארד. לו נועה יאיר ואבנר נתניהו היו במצב שנמצאים בו עכשיו 136 חטופים ובני המשפחות שלהם הוא היה מגיע איתנו יום אחרי יום למטה, שבת אחרי שבת לעצרת, נושא דברים, שר התקווה ומחוזק את המשפחות". עוד הוא אמר כי "תפקידו לתת קצת יותר אמפטיה לאנשים שסובלים מהמחדל שקרה במשמרת שלו".

נתניהו במסיבת העיתונאים, אתמול.

נתניהו במסיבת העיתונאים, אתמול. צילום: Tomer Appelbaum/POOL

"בלי שקל אחד שמדינת ישראל מצאה לנכון להעביר"

צור הדגיש את פעילות המטה עד כה ואמר: "לולא המטה, קרוב לודאי שהתובע הכללי של האג לא היה מגיע לכאן, לולא המטה קרוב לוודאי שהתנעת עסקת התרופות לא הייתה יוצאת לדרך. קרוב לוודאי שהקמפיין שלא מוריד את הנושא של החטופות והחטופים מסדר היום העולמי לא היה מתקיים בלי שקל אחד שמדינת ישראל מצאה לנכון להעביר לטובת הפעילות הזאת. המטה מקיים את כל הדבר הזה במשך 114 ימים".