לאחר דברי נתניהו: התגובה החריפה של מטה משפחות החטופים

נתניהו טען בהצהרה שנשא כי ההפגנות של משפחות החטופים לא עוזרות ורק "מחזקות את הדרישות של חמאס", משפחות החטופים תוקפות בזעם: "הם יסיימו כמו רון ארד. גם אז המלצתם לא להפגין, ואז שכחתם אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/24 20:50 יז בשבט התשפד

לאחר דברי נתניהו: התגובה החריפה של מטה משפחות החטופים
נתניהו בפגישה עם משפחות החטופים, צילום: דוברות רה"מ

בהצהרה שנשא הערב ראש הממשלה, הוא נשאל על הפגנות משפחות החטופים וטען כי "זה לא עוזר. אנחנו לא זקוקים להמרצה. זה רק מחזק את הדרישות של חמאס". משפחות החטופים זעמו בתגובה ואמרו: "מצפים מראש הממשלה לתקן את המחדל, לא לנזוף".

ההשוואה הקשה לרון ארד

"אם המשפחות לא יגייסו את תמיכת העולם והציבור לשחרור החטופים, הם יסיימו כמו רון ארד" טענו המשפחות. "גם להם המלצתם לא להפגין, לא לצעוק ולא להעלות את המחיר. ואז שכחתם אותו. המשפחות נפגשות עם מנהיגי העולם, הובילו את העברת התרופות לחטופים, הביאו לישראל את התובע של בית הדין בהאג, וגייסו את כלי התקשורת והמשפיענים החזקים בעולם לתמיכה בישראל ובחטופים".

חסימת מעבר כרם שלום, ארכיון

חסימת מעבר כרם שלום בידי משפחות החטופים, ארכיון, צילום: Flash90,Flash90

המשפחות המשיכו ותקפו את נתניהו בחריפות: "מצפים מראש הממשלה לזכור שהוא נבחר ציבור שתפקידו לתקן את המחדל, ולא לנזוף במי שבני משפחתם נחטפו. לו היו נעה, יאיר ואבנר מוחזקים כעת בידי חמאס במנהרות עזה בידי מרצחים מתועבים, היו מר נתניהו ורעייתו איתנו במתחם המשפחות בכיכר החטופים נלחמים על חייהם".