במטה משפחות החטופים טוענים: זה מי שהקליט את השיחה עם נתניהו

לאחר שהדלפת ההקלטות משיחת משפחות החטופים וראש הממשלה גרמה למשבר מול קטר, במטה המשפחות מוציאים הודעה חריגה וטוענים: "ההחלטה אם להדליף מידע הנוגע לעסקה ולמתווכים בה, היא של לשכת ראש הממשלה". במטה תוהים מדוע הצנזורה לא פסלה את פרסום ההקלטות

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/01/24 11:51 טו בשבט התשפד

במטה משפחות החטופים טוענים: זה מי שהקליט את השיחה עם נתניהו
נתניהו בפגישה עם משפחות החטופים, צילום: דוברות רה"מ

במטה משפחות החטופים מגיבים בזעם על המשבר מול הקטרים שהחל עם הדלפת השיחה שנערכה בין נציגי המשפחות לראש הממשלה בה תקף את הקטרים. בהודעת המטה הם מאשימים את סביבתו בהדלפת השיחה לתקשורת ותוהים מדוע לא הופעלה צנזורה על מנת למנוע את הפרסומים שעלולים לטענתם לסכן את שלום החטופים.

"למשפחות המשתתפות בפגישה נלקח הטלפון כבר בכניסה"

"כל השיחות בפגישות עם ראש הממשלה מוקלטות ע"י לשכתו ומקורביו היושבים בפגישה. למשפחות המשתתפות בפגישה נלקח הטלפון כבר בכניסה" נכתב בהודעה שהוציא המטה, "ההחלטה אם להדליף מידע הנוגע לעסקה ולמתווכים בה, היא של לשכת ראש הממשלה".

המאבק למען החטופים, האחים יזכו למענק

המאבק למען החטופים | צילום: Miriam Alster,Flash90

"הבחירה שלא להפעיל צנזורה היא פשע"

כאמור, במטה זועמים על העובדה שהצנזורה לא פסלה את שידור ההקלטה וכותבים: "הבחירה שלא להפעיל צנזורה ולסכן את חיי החטופים אחרי שכבר הופקרו ב 7.10 היא פשע". הם מסיימים ודורשים: "אנחנו דורשים מחברי הקבינט לעצור את הטירוף ולפעול באופן אחראי להצלת חייהם של 136 ישראלים שהופקרו ונחטפו וכעת מתנהל נגדם קמפיין מאורגן".