מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מציגים אחדות ברגע האסון: נתניהו, גלנט וגנץ במסר משותף

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה משותפת עם שר הביטחון גלנט והשר גנץ: "אנחנו מרכינים ראש לזכר נופלינו, ועם זאת איננו לרגע מפסיקים לחתור ליעד שאין לו תחליף - השגת הניצחון המוחלט" | שר הביטחון התייחס לזירה הצפונית

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/24 13:34 יג בשבט התשפד | עודכן בתאריך 23/01/24 14:01

מציגים אחדות ברגע האסון: נתניהו, גלנט וגנץ במסר משותף
גלנט עם החיילים, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ יצאו היום (ג') בהצהרות משותפות בפתח פגישה של חברי הקבינט לניהול המלחמה עם ראשי רשויות מהצפון והתייחסו לאסון הכבד. גלנט התייחס גם לזירה הצפונית ואמר כי ישראל איננה מעוניינת במלחמה.

"יד אחת לכיוון הדרום ועין צופיה לצפון"

שר הביטחון יואב גלנט אמר: "הבשורה הקשה שקיבלנו אתמול, על נפילתם של 24 מלוחמינו, טובי בנינו, מכל רחבי הארץ, מצפון ומדרום, מכל המקומות, היא מכה קשה. אנחנו משתתפים ומביעים צער עמוק ואבל כבד באבלן של המשפחות. אנחנו ממשיכים בעת הזו ברוח הנופלים - להשלים את המשימות ולבצע את כל מה שנדרש".

גבול לבנון, הר דוב

גבול לבנון, הר דוב | צילום: Ayal Margolini/Flash90

על הזירה הצפונית אמר גלנט: "אנחנו פוקחים עין על כל מה שקורה בצפון. חיזבאללה ממשיך ומתגרה, עשיתי עכשיו הערכת מצב מיוחדת על העניין הזה. אנחנו ערוכים, איננו רוצים מלחמה אבל אנחנו מוכנים לכל סיטואציה שעלולה להתפתח בצפון. לכן יד אחת לכיוון הדרום ועין צופיה לצפון".

הצהרות נתניהו וגנץ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אנחנו מרכינים ראש לזכר נופלינו, ועם זאת איננו לרגע מפסיקים לחתור ליעד שאין לו תחליף - השגת הניצחון המוחלט. יחד נילחם - וביחד ננצח". השר בני גנץ סיים: "מדובר בחיילי מילואים שעזבו את הכל והתייצבו על מנת להגן על מדינת ישראל ולהגן על החזון הציוני, לא פחות מהעניין הזה. כך אנחנו נזכור את הנופלים כולם, כך נזכור את אלה שנספו אתמול באסון הקשה. הבוקר הזה הלבבות של כולנו שבורים".