הזריקה בוטוקס מזוייף כשהתחזתה לרופאה ונעצרה בתרגיל של משרד הבריאות והמשטרה

תושבת בת ים, התחזתה לרופאה והעניקה טיפולים הכוללים הזרקת תכשירי בוטוקס וחומרי מילוי בניגוד לחוק, תוך שימוש בתכשירים שעל פי החשד הוברחו מחו"ל. החשודה נעצרה והועברה לחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/01/24 15:27 יב בשבט התשפד

הזריקה בוטוקס מזוייף כשהתחזתה לרופאה ונעצרה בתרגיל של משרד הבריאות והמשטרה
חשודה בהתחזות לרופאה , צילום: Meital Cohen,Flash90

משטרת ישראל עצרה היום (ב') חשודה, תשובת בת ים שהתחזתה לרופאה והעניקה טיפולי רפואיים הכוללים הזרקת תכשירי בוטוקס וחומרי מילוי בניגוד לחוק, תוך שימוש בתכשירים שעל פי החשד הוברחו מחו"ל. החשודה נעצרה בפעילות משולבת של חקירות ובילוש בת ים של משטרת ישראל, בשיתוף פעולה עם יחידת האכיפה במכס מרכז של רשות המסים ואגף האכיפה והפיקוח במשרד הבריאות.

התפיסה: התחזו למטופלות ותפסו את הרופאה "על חם"

במסגרת החקירה נגד החשודה ובמטרה לתפוס אותה בשעת מעשה הגיעו שתי "מטופלות" מטעם משרד הבריאות והמשטרה על מנת לקבל טיפול בוטוקס אצל החשודה. שניות לפני שביצעה את ההזרקה של החומרים בניגוד לחוק, נעצרה החשודה והובאה לחקירה במשטרת בת ים. במהלך הפעילות נתפסו מאות חומרים רפואיים החשודים כמזויפים ואסורים בייבוא לישראל וכן 36,000 אלף שקלים ששימשו לכאורה את החשודה לביצוע הפעילות.

במשרד הבריאות מזכירים כי טיפולים הנעשים על ידי מתחזים וגורמים לא מוסמכים, בפרט כשמדובר בחומרים מזוייפים ובחומרים שלא קיבלו את אישור משרד הבריאות, מסכנים את בריאות הציבור. המשרד מזכיר כי טיפולים הכוללים הזרקות של תרופות וחומרי מילוי מותרים בארץ רק לרופאים בעלי רישיון רפואה ישראלי.