מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

בשורה כואבת: נרצח איתן לוי שנחטף לעזה, גופתו מוחזקת בידי חמאס

משפחתו של נהג המונית שהוגדר עד כה כחטוף התבשרה שהוא נרצח על ידי מחבלי חמאס, גופתו עדיין מוחזקת בעזה. בעריית בת ים, בה הוא מתגורר, ספדו: "בכאב גדול ובלב שבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/23 12:43 כה בכסלו התשפד

בשורה כואבת: נרצח איתן לוי שנחטף לעזה, גופתו מוחזקת בידי חמאס
איתן לוי ז"ל, צילום: 27א

לאחר למעלה מחודשיים של אי וודאות, צה"ל הודיע היום כי תושב העיר איתן לוי, נרצח על ידי מחבלי חמאס וגופתו מוחזקת ברצועת עזה: "בכאב גדול ובלב שבור על הירצחו של איתן לוי, בן 53, תושב העיר שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר", נכתב בהודעה שפורסמה על ידי עיריית בת-ים.

"הבוקר התבשרנו על ידי הצבא על הירצחו"

איתן, נהג מונית במקצועו, הסיע לקוחה שלו ממרכז הארץ לקיבוץ בארי בדיוק בזמן השתלטות המחבלים על האזור, שיחתו האחרונה עם משפחתו התקיימה בשעה שמונה וחצי בבוקר של השביעי באוקטובר. בהודעת בת ים נכתב עוד: "עד כה הוא הוגדר כחטוף, והבוקר התבשרנו על ידי הצבא על הירצחו. גופתו מוחזקת עדיין בידי החמאס בעזה. אנו מחבקים את המשפחה ונמשיך ללוות אותם לכל אורך הדרך".

לפני כשבוע וחצי, צה"ל הודיע על מותו של אביב אצילי שהוגדר גם הוא כחטוף. אצילי, תושב ניר עוז נרצח במתקפת השביעי באוקטובר והותיר אחריו שלושה ילדים. אישתו, ליאת אצילי שוחררה אחרי 54 ימים בשבי החמאס במסגרת הפעימה השישית.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il