מזעזע: עקרו מזוזות משכונות ירושלמיות - ונתפסו על חם

כתב אישום הוגשו נגד חשוד שגנב מזוזות מדלתות בנייני מגורים בשכונות בית וגן וקריית מנחם ונתפס כשמכר אותם לחנויות יודאיקה. החקירה נגד חשוד נוסף נמשכת

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/24 18:24 ח בשבט התשפד

מזעזע: עקרו מזוזות משכונות ירושלמיות - ונתפסו על חם
החשוד בגניבת המזוזות, צילום: צילום מסך, דוברות המשטרה

כתבי אישום הוגשו לאחרונה נגד שני חשודים, בגיל 54 ו-57 לאחר שהשניים עקרו וגנבו מזוזות או קלפי מזוזות מדלתות בנייני מגורים בשכונות בית וגן וקריית מנחם שבדרום העיר ירושלים. החשודים מכרו את קלפי המזוזות שנגנבו בבית עסק לאומנות יהודית ("יודאיקה"). מיד עם סיום עסקת המכירה, עצרו הבלשים את הנאשם והחשוד הנוסף והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

קלפי המזוזות שאותרו

קלפי המזוזות שאותרו צילום: דוברות המשטרה

בתוך חודשיים: עקרו 12 בתי מזוזות

מחקירת המשטרה ועל פי עובדות כתב האישום עלה כי, בין חודש נובמבר אשתקד ועד חודש ינואר השנה, הגיע ונכנס הנאשם לבנייני דירות בשכונות המגורים בירושלים, שם עקר את בתי המזוזות מסף דלתות 12 דירות ואז עזב את מקומות אלו.

תיעוד: מכירת קלפי המזוזות שנגנבו

נתפסו על חם על ידי בלשי המשטרה

לפני שבוע וחצי פגם הנאשם את החשוד הנוסף ומסר לידיו את הקלפים הגנובים מאירועים אלו שביצע. בהמשך ישיר לכך, נכנס החשוד אל חנות יודאיקה ושם מכר את הקלפים תמורת סכום של מאות שקלים, מתוכם קיבל לידיו הנאשם מעט פחות ממחצית הסכום. לאחר השלמת המכירה, עצרו בלשי המשטרה במחוז ירושלים את הנאשם ושותפו, והם הועברו לחקירה.

לאחר גיבוש תשתית ראייתית כנגד הנאשם, כתב האישום הוגש בגין ריבוי עבירות של הסגת גבול, גניבה, היזק לרכוש ועבירות נוספות, זאת לצד בקשה להורות על המשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים בענייננו. החקירה בעניינו של החשוד הנוסף שנעצר נמשכת.