לא בוחרים צד: בטיקטוק מסירים כל תוכן שקשור ל"קונפליקט" בישראל

אפליקציית טיקטוק פרסמה דו"ח בו היא מבהירה אילו צעדים האפליקצייה נוקטת בשביל להנמיך את הלהבות. הדו"ח מתייחס ל"ישראל והגדה" ומבהיר כי הם מסירים חשבונות מזוייפים בכל רחבי העולם ותוכן שקשור ל"קונפליקט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/24 14:14 ו בשבט התשפד

לא בוחרים צד: בטיקטוק מסירים כל תוכן שקשור ל"קונפליקט" בישראל
טיקטוק, צילום: XanderSt,Shutterstock

מלחמה גם ברשת: אפליקציית הסרטונים "טיקטוק" השיקה את הפיצ'ר החדש שלה: "מצב בדיקת תגובות", מדובר על פיצ'ר חדש של מסנני תגובות, שהחל להיבחן בסוף השנה שעברה, וכעת הוא זמין כעת לכולם בארה"ב, ישראל, עזה והגדה, כמו גם ביפן, אוסטרליה, מצרים, דרום קוריאה, ברזיל, ואינדונזיה.

בטיקטוק מבהירים כי הם ממשיכים "לאכוף בחריצות ובנחישות את כללי הקהילה", כאשר לדבריהם מתחילת המלחמה ועד סוף 2023, הם הסירו יותר מ-1.5 מיליון סרטונים ויותר מ-46,000 שידורים חיים באזור ישראל, עזה והגדה בשל הפרת כללי הקהילה, כולל תוכן המקדם את חמאס, דברי שטנה, טרור ומידע כוזב. ברחבי העולם, באותו פרק זמן, הם מדווחים על הסרת עשרות מיליוני תכנים, כמפורט בתרשים מטה, ומניעה מבני נוער לצפות ביותר מ-1.5 מיליון סרטונים המכילים אלימות או תוכן גרפי.

בטיקטוק התייחסו ישירות למלחמה שמתחוללת בישראל מהשבעה לאוקטובר ואמרו: "אנו פועלים כל העת גם כנגד התנהגויות ותכנים מטעים. מ-7 באוקטובר ועד סוף 2023, הסרנו יותר מ-169 מיליון חשבונות מזויפים ברחבי העולם, והסרנו כ-1.2 מיליון תגובות בוטים על תוכן המתויג בהאשטאגים הקשורים לקונפליקט".

פעילות טיקטוק

פעילות טיקטוק צילום: טיקטוק ישראל